Nyt Logitech tastatur/mus?
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 18:39

Jeg skal have nyt tastatur/mus og har den nye Logitech MX1000 mus i
tankerne.

Så skal jeg også bruge et Logitech tastatur og havde håbet til at man kunne
købe et sæt med både mus og tastatur ligesom Logitech ellers plejer at have,
men jeg kan ikke finde noget sæt med tastatur hvor denne MX1000 mus er med.

Så har jeg kigget på løse tastaturer og kan heller ikke finde et Logitech
sort trådløst men kun nogle med ledning!

Hvor finder jeg så det?

Fra : Johnny B 2000

Dato : 14-10-04 05:14

køber et med mus og gemmer musen ... det måtte jeg oxo gøre
- men tjek din mus den har en fejl i første sending ... den "vipper" fra
side til side, det er selve bundrammen der er skæv ... først min mus nr. 3
virkede ... den er tilgengæld alle pengene værd

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail