APM
Fra : RH

Dato : 12-10-04 19:30

Hej på gruppen

Jeg håber på lidt hjælp, da jeg er ved at gå amok over ikke at kunne få
computeren til
at slukke automatisk når jeg vælger luk computeren i windows 2000 og der er
sat "v" i APM

Den lukker ned og lige når man tror den slukker starter den igen - altså
bare genstarter

Nogle forslag??

Jeg har prøvet alt i windows og bios men måske der er noget jeg har overset?

Det er en AMD K6-2 233 mhz, og det er et ATX motherboard: Asus P5A super7
med Ali Aladdin V AGPset

håber nogle kan hjælpe

mvh
Robin

Fra : JSH [9800]

Dato : 12-10-04 22:07

"RH" <robin@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overset?
>
> Det er en AMD K6-2 233 mhz, og det er et ATX motherboard: Asus P5A super7

Har selv haft en pc med et Asus P5A bundkort - det kan ikke komme til at
virke!
Iøvrigt et godt og stabilt bundkort.

Fra : Leif

Dato : 13-10-04 08:34

Havde også problemet det var lydkortet det var skyld idet.Skiftede det ud
med et tilfældigt kort
det løste mit problem

mvh