ALDI Tv-tuner kort igen, Fjernbetjening og~
Fra : P Kaasing

Dato : 10-10-04 16:27

Hej

Et problem mere er opstået, foruden den manglende lyd på optagelser.

Hvordan får jeg fjernbetjeningen til at virke?

Jeg har sat øjet i det øverste stik på kortet, og vendt modtageren ud mod
fjernbetjeningen, men der sker intet. Skal jeg indstille noget i et program,
eller installere et eller andet for at få det til at virke?

Og hvordan med det tekst tv, det funger heller ikke?

Fra : Palle

Dato : 10-10-04 17:54

"P Kaasing" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller installere et eller andet for at få det til at virke?
>
> Og hvordan med det tekst tv, det funger heller ikke?

Hvad står der i manualen? ALDI plejer at levere manualer på dansk; oftest
med et dansk hotline-telefonnummer.

Fra : P Kaasing

Dato : 10-10-04 19:20

Ja, det følger der også med, men der står intet om fjernbetjening og tekst
tv.

/P

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-10-04 18:21

Sun, 10 Oct 2004 17:27:16 +0200, skrev P Kaasing, på 15 linier, i
> [...]

>eller installere et eller andet for at få det til at virke?
>
>Og hvordan med det tekst tv, det funger heller ikke?

Vær sikker på stikket sider rigtigt.
Tekst tv virker kun hvis du har programmet til og køre samtid.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Carlos