Hvor finder j driver?
Fra : JS

Dato : 08-10-04 18:23

Hej.

Har følgende netkort: D-Link "DL10040", men kan ikke finde
driveren til den... nogen der kan hjælpe???

Mvh JS

Fra : JS

Dato : 08-10-04 18:36

Hov, det var vist slet ikke det nummer jeg skulle søge efter,
tror j har fundet ud af det nu... sorry :)

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-04 00:04

> Hov, det var vist slet ikke det nummer jeg skulle søge efter,
> tror j har fundet ud af det nu... sorry :)

Så var J da heldig, du kan fortælle J til næste gang at prøve på
www.google.com eller www.driverguide.com

Brian