Mus bliver 'sløv*
Fra : Niels

Dato : 26-09-04 09:32

Hej
Når jeg fx åbner mit Paint Shop Pro 9.0, bliver musen sløv. Dvs
markøren flytter sig kun med ca halv hastighed. Hvad skyldes det?
Jeg har en Logitech Mouseman Optical mus og det nyeste drivers dertil.

mv
Niels

Fra : Ken

Dato : 26-09-04 10:13

On Sun, 26 Sep 2004 10:31:50 +0200, Niels <nwhy@REMOVEmail.dk> wrote:

> Når jeg fx åbner mit Paint Shop Pro 9.0, bliver musen sløv. Dvs
> markøren flytter sig kun med ca halv hastighed. Hvad skyldes det?
> Jeg har en Logitech Mouseman Optical mus og det nyeste drivers dertil.

För liten mängd minne?
"swap file usage"

Fra : preben nielsen

Dato : 26-09-04 12:25

"Niels" <nwhy@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det?
> Jeg har en Logitech Mouseman Optical mus og det nyeste drivers

Måske PSP 9 har en option, som slår acceleration fra ? Eller
driveren har ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Niels

Dato : 26-09-04 12:50

> [...]

>markøren flytter sig kun med ca halv hastighed. Hvad skyldes det?
>Jeg har en Logitech Mouseman Optical mus og det nyeste drivers dertil.

Hej
Ikke kun Paint Shop Pro gør det. Også f.eks. SiSoftware Sandra
programmet.