Medion Pocket PC
Fra : Peter Hansen

Dato : 25-09-04 13:45

Håber at det er den rigtige gruppe.

Har købt mig ovenstående men er røget ind i et problem.
Jeg skal bruge ActiveSync version 3,5 men kan ikke finde den hos Microsoft
eller andet steds. Med pocket Pcen fulgte version 3,7 men har af hotline hos
Medion fået at vide at for at kunne overføre Medion Navigator skal der
istedet bruges version 3,5.
Håber at der en en der kan hjælpe mig med evt. at sende mig 3,5.

På forhånd tak

Peter Hansen

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 25-09-04 14:41

> [...]
> istedet bruges version 3,5.
> Håber at der en en der kan hjælpe mig med evt. at sende mig 3,5.

Prøv her.

http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync35.mspx

mvh Kim.

Fra : Peter Hansen