? Ang printer
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 24-09-04 09:24

Måske OT, men jeg tror det ikke.

Inden i går videre, så foregår afstemningen jeg vil bede folk om at lave på
min hjemmeside, der er ( bliver) komerciel

Jeg vil meget gerne have at vide hvilken printer folk har.
Er det HP, Epson, Lexmark eller Canon.

Jeg har lavet en hjemmeside med printerpatroner som snart skal blive
"officiel".

Jeg har købt forskellige HP patroner hjem, men er meget interesseret i at
vide om man måske skulle satse på de andre mærker også?

Hvis i vil, må i meget gerne stemme på siden, og er jeg OT, så henvis mig
venligst til den rigtige gruppe.

--
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.billigprint.dk

Fra : NTFS

Dato : 24-09-04 09:57

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vide om man måske skulle satse på de andre mærker også?
>
> Hvis i vil, må i meget gerne stemme på siden, og er jeg OT, så henvis mig

Der er ikke 3 n'er i Canon, som du skriver i venstre side.

mvh
Niels

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 24-09-04 11:26

> Der er ikke 3 n'er i Canon, som du skriver i venstre side

Takker. det var en tyrkfejl.

Mvh..Søren Jørgensen
www.billigprint.dk

Fra : Leony

Dato : 24-09-04 12:41

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil meget gerne have at vide hvilken printer folk har.
> Er det HP, Epson, Lexmark eller Canon.

Det er så gjort - tror jeg nok.

> Jeg har købt forskellige HP patroner hjem, men er meget interesseret
> i at vide om man måske skulle satse på de andre mærker også?

Uden at det skal blive webdesign ris+ros, så synes jeg du skulle sætte
nogle betegnelser på hvor mange milliliter der er i de HP patroner. De
er billige, men hvis det kun er 22 milliliters og man forventer at få 47
milliliter, så vil jeg føle mig snydt.

Hvorfor har du redigeret på billederne af patronernes æsker?
Det virker, imo, ikke særligt troværdigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 24-09-04 15:39

>....synes jeg du skulle sætte nogle betegnelser på hvor mange milliliter
der er i de HP patroner.

Hmm. Du har ret. det skal blive gjort.

> Hvorfor har du redigeret på billederne af patronernes æsker?
> Det virker, imo, ikke særligt troværdigt.

Det er nu mest pga. ikke at løbe ind i nogle copyright sager.
det kan være jeg helt skal fjerne billederne i stedet? Forslag?
--
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.billigprint.dk

Fra : Leony

Dato : 24-09-04 17:10

> Det er nu mest pga. ikke at løbe ind i nogle copyright sager.
> det kan være jeg helt skal fjerne billederne i stedet? Forslag?

Personligt ville jeg tage kontakt til de respektive firmaer og høre
deres mening om sagen.
Billederne af de æsker findes sikkert 1000vis af gange på nettet og jeg
kan ikke forestille mig at de har ondt i rumpetten over at de bliver
brugt. I sidste ende er det jo i deres interesse at få solgt så mange
patroner som muligt.

Lige et forslag mere - brug det eller lad være.
Det kunne være rart hvis der stod hvilke printernodeller en given patron
kunne bruges til.
Jeg kan eksempelvis ikke huske hvilken patron jeg skal bruge, men jeg
kan huske min printermodel.

Fra : Esben

Dato : 24-09-04 21:45

> [...]
> kan ikke forestille mig at de har ondt i rumpetten over at de bliver
> brugt. I sidste ende er det jo i deres interesse at få solgt så mange

Ja, af deres egne patroner. De har næppe nogen interesse i at andre end dem
selv sælger genfyldte patroner.

--
Esben

Fra : Leony

Dato : 25-09-04 09:30

"Esben" <nospam@gruf.land> skrev i en meddelelse

> Ja, af deres egne patroner. De har næppe nogen interesse i at andre
> end dem selv sælger genfyldte patroner.

OK, jeg troede det var originale patroner (synes også de var lidt
billige).
Det står med "småt" øverst på siden og er ikke en gang nævnt på forsiden

Set i det lys, så ville jeg nok bare fjerne billederne hvis det var min
hjemmeside.
Tag et billede af de kompatible patroner i stedet for.

Fra : Esben

Dato : 24-09-04 21:42

> [...]
>
> Det er nu mest pga. ikke at løbe ind i nogle copyright sager.
> det kan være jeg helt skal fjerne billederne i stedet? Forslag?

Billederne er jo stadig omfattet af ophavsret/copyright selvom du editerer
dem, så ideelt burde du måske fjerne dem helt.

--
Esben