SetPoint funktion mangler
Fra : Bach|DK|

Dato : 23-09-04 16:43

Muligvis OT, men jeg har lige investeret i Logitech's MX Laser.
Fantastisk mus, men SetPoint softwaren mangler en funktion. I det gamle
mouseware kunne man tildele scrollhjulet en funktion, så når man
trykkede ned på den, så åbnede stifinder. "Se indholdet af denne
computer" mener jeg funktionen hed. Kan jeg afhjælpe det på en eller
anden måde?

--
Michael Bach

Fra : LVL

Dato : 23-09-04 20:38

Der er en funktion som hedder 'Tildel tastfunktion', så hvis der er nogen
der kender kombinationen (hvis en sådan da findes) for at komme ind i Denne
Computer, kan man gøre det på den måde. Måske nogen i eksempelvis
dk.edb.system.ms-windows kan hjælpe.

Fra : Bach|DK|

Dato : 23-09-04 20:42

> [...]
> ind i Denne Computer, kan man gøre det på den måde. Måske nogen i
> eksempelvis dk.edb.system.ms-windows kan hjælpe.

Ja, den kender jeg godt. Det er windows tasten + E. Men det fungerer
ikke.

--
Michael Bach