Andet multimedie
bentjuul 3670
Udskrift og nummering af sider i InDeign 2~
Fra : Jette Wrem

Dato : 17-10-04 20:26

Hej

Jeg ved at lave en bog for en af mine venner. Jeg har problemer med at
udskrive, da der kun bliver udskrevet ulige sider! Hvordan får man skrevet
alle siderne ud på en gang?
Kan I også hjælpe mig med at få nummering på siderne, hvordan gør jeg det?

Venlig hilsen Jette

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-10-04 20:42

Jette Wrem skrev:

> Jeg ved at lave en bog for en af mine venner. Jeg har problemer med at
> udskrive, da der kun bliver udskrevet ulige sider! Hvordan får man
> skrevet alle siderne ud på en gang?

Tjaa - ved at vælge "alle sider" i udskriften ville jo være et godt bud.

> Kan I også hjælpe mig med at få nummering på siderne, hvordan gør
> jeg det?

Har du prøvet at se i manualen/hjælpefilen? Der står det meget tydeligt
beskrevet.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-10-04 20:49

Jette Wrem skrev:

> Jeg har problemer med at udskrive, da der kun bliver udskrevet
> ulige sider! Hvordan får man skrevet alle siderne ud på en
> gang?

Beder den om, at den skal printe alle sider i printmenuen.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/indesign/print_alle_sider.png>.

> Kan I også hjælpe mig med at få nummering på siderne, hvordan
> gør jeg det?

Fra InDesigns hjælpefil (F1):

--
Hilsen