Andet multimedie
bentjuul 3670
skrifttype fra Drengene fra Angora
Fra : morten lund

Dato : 13-10-04 17:28

Hola!

Er der nogen der ved hvilken skrifttype det er? og hvor man evt kan få
fat på den?

takker :)
/Morten

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-10-04 21:59

Angora kunne godt være en modificeret Andrew Andreas
http://www.myfonts.com/fonts/ingrimayne/andrew-andreas/xbold/

Drengene fra kunne godt minde om en Rage, men jeg syntes ikke helt g passer
ind http://www.myfonts.com/fonts/ef/rage/italic-ef/index.html

hmm
--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-10-04 22:00

Men ingen af dem passer helt, har du prøvet at skrivetil dr?

Stef

--
---

Fra : morten lund

Dato : 14-10-04 00:16

Stefan Jacobsen wrote:
> Men ingen af dem passer helt, har du prøvet at skrivetil dr?
>
> Stef

nøh, men det var da en god ide

Fra : Peter Theglev

Dato : 14-10-04 09:53

morten lund wrote:

> nøh, men det var da en god ide
Det ligner iøvrigt fonten, som "Vesterport" også er sat med.

/pete

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-10-04 17:02

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> http://www.myfonts.com/fonts/ingrimayne/andrew-andreas/xbold/
>
> Drengene fra kunne godt minde om en Rage, men jeg syntes ikke helt g passer

Kan denne her side hjælpe:
< http://www.identifont.com/ >
?

--