Andet multimedie
bentjuul 3670
Vandmærke
Fra : Polle

Dato : 10-10-04 09:37

Hej NG.

Hvordan får jeg lavet et vandmærke, på et brevpapir, så det er svagt i
baggrunden.

Det er til vores forening.

Hilsen Polle.

Fra : Ricko.

Dato : 10-10-04 12:14

"Polle" <polle@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Hvordan får jeg lavet et vandmærke, på et brevpapir, så det er svagt i
> baggrunden.
>
> Det er til vores forening.
>
> Hilsen Polle.

Det kan du lave i psp

Fra : Ricko.

Dato : 10-10-04 12:26

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Polle" <polle@jagt.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du lave i psp
Har lagt en til dig her

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-10-04 12:52

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Det kan du lave i psp
+++++++++++++++++

Hej.

Jamen hvordan?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : emj

Dato : 11-10-04 21:13

On Mon, 11 Oct 2004 13:52:01 +0200, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jamen hvordan?
I PSP
Ved at skrue ned for opacity.
Hilsen emj

Fra : Pico

Dato : 11-10-04 22:28

emj wrote:

> I PSP
> Ved at skrue ned for opacity.

Det må så være det samme i PhotoShop eller tilsvarende
billedbehandlingsprogrammer.
Pico

Fra : emj

Dato : 11-10-04 21:12

On Sun, 10 Oct 2004 10:37:04 +0200, "Polle" <polle@jagt.dk> wrote:

>Hvordan får jeg lavet et vandmærke, på et brevpapir, så det er svagt i
>baggrunden.

Laver du brevpapiret i Word?
Så indsætter du blot dit billede - højreklikker på det og vælger
"formater billede"
I dialogboksen under fanebladet "farver og streger" vælger du nedtonet
i feltet udfor billedstyring.
Hilsen emj

Fra : Pico

Dato : 11-10-04 22:26

emj wrote:

> [...]
> "formater billede"
> I dialogboksen under fanebladet "farver og streger" vælger du nedtonet

Nå vard det Word, så er nedestående godt:

Vandmærke i Word XP

Sådan gør du:

1) Vælg menuen Formater i Word.
2) Vælg Baggrund.
3) Klik på Trykt vandmærke...
4) Klik i radioknappen ud for Tekstvandmærke.
5) Skriv teksten i feltet Tekst.

Du kan naturligvis også benytte et billede som vandmærke. I så fald skal
du browse dig vej til billedet i dialogboksen her.

Pico

Fra : Polle

Dato : 12-10-04 15:52

Mange tak, for det