Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign 2.0 (tabel der fylder 100% lodret~
Fra : Trine30

Dato : 08-10-04 11:50

Hejsa...

Jeg sidder og er ved at prøve mig til sindsyge.

Jeg har et tekstfelt, hvor jeg har sat en tabel ind. Jeg vil gerne have
denne tabel til at fylde fra kant til kant inde i tekstfeltet, så derfor
trækker jeg i bundstregen i tabellen og trækker...men hov! man kan ikke
trække den helt ned, hvad sker der?? Hvordan gør jeg det?

Håber i forstår

--
Trine

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-10-04 16:07

Trine30 skrev:

> [...]
> tekstfeltet, så derfor trækker jeg i bundstregen i tabellen og
> trækker...men hov! man kan ikke trække den helt ned, hvad sker

Har du prøvet at kigge i tabelpaletten? Måske er den stillet til
en fast højde, eller noget i den stil.

--
Hilsen
Madsen