Andet multimedie
bentjuul 3670
Langsom brush i Paint Shop
Fra : Malene Hald

Dato : 30-09-04 08:19

Når jeg farvelægger mine tegninger i Paint Shop Pro, driller min brush nogle
gange (tit!). Den bliver vildt langsom, og kan slet ikke følge med min mus,
medens andre "brush" værktøjer som fc color replacer fungerer fint. Er der
nogen der ved, om jeg kan gør noget ved det?

Mvh

Malene Hald

Fra : Ricko.

Dato : 30-09-04 09:41

"Malene Hald" <malenehaldREMOVESPAM@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medens andre "brush" værktøjer som fc color replacer fungerer fint. Er der
> nogen der ved, om jeg kan gør noget ved det?

Hej med dig , nu ved jeg ikke hvilken ver . du taler om , men jeg har v8.10
& v9.0 og jeg har ikke nogle prob. med det du nævner ,men jeg havde det i v.
7 og der lavede jeg et tricks med at når man starter programmet op skal man
holde en tast nede så kan man gå tilbage til den oprindelige opsætning , og
det løste mit prob. men jeg kan ikke huske lige hvad det er man skal trykke
ned i opstart , men det er der andre der gør , så du får sikkert et svar på
det her i gruppen .

Fra : ha

Dato : 30-09-04 12:30

Ricko. wrote:
> den oprindelige opsætning , og det løste mit prob. men jeg kan ikke
> huske lige hvad det er man skal trykke ned i opstart , men det er der

PaintShop Pro skal være LUKKET:
------------------------------
Klik på Windows Start/Programmer. Hold musen hen over PSP
ikonet og 2 fingre over Ctrl + Alt

Klik på PSP-ikonet et halvt sekund FØR du trykker Ctrl+Alt.
Hold tasterne nede, indtil der dukker en dialogboks op.
Her klikker du på OK/Yes.

PSP er nu, som det oprindeligt installerede.

/ha

Fra : Ricko.

Dato : 30-09-04 12:34

"ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hold tasterne nede, indtil der dukker en dialogboks op.
> Her klikker du på OK/Yes.
>
> PSP er nu, som det oprindeligt installerede.

Fint , er printet ud og gemt i mappen, mange tak for svaret