Tale i tlf, samtidig med datatrafik? NOKIA~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 31-10-04 21:23

Er der muligt at tale i tlf, samtidig med datatrafik? Det drejer sig om
NOKIA 6100 og 6610.
Altså være på internettet med sin bærbare og GRPS forbindelse til disse tlf,
og samtidig evt. bruge headset og modtage opkald? Og også ringe fra tlf når
datatrafik er igang?

/ Thomas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 31-10-04 22:50

Nej
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 01-11-04 01:36

Thunderbird [7100] wrote:

> Nej

Ok. Hvad sker der hvis tlf modtager et opkald under datatrafik (netopkobling
med GPRS)?
Ryger GPRS forbindelsen, og tlf ringer normalt?

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 01-11-04 12:32

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Hvad sker der hvis tlf modtager et opkald under datatrafik
> (netopkobling
> med GPRS)?
> Ryger GPRS forbindelsen, og tlf ringer normalt?

Ja

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : Christian R.

Dato : 02-11-04 08:41

On Mon, 1 Nov 2004 12:32:20 +0100, "Steen Holm Pedersen"
<stonie@dont_want_nospam.dk> wrote:

>Ja

Hvad hvis man slår banke på fra? På min 7610 kan man indstille banke
på særskilt for tale og GPRS data.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-11-04 18:21

On Tue, 02 Nov 2004 08:40:54 +0100, Christian R. <cr@fjern.it.dk> wrote:

>Hvad hvis man slår banke på fra? På min 7610 kan man indstille banke
>på særskilt for tale og GPRS data.

Gør ingen forskel da GPRS ikke er et tale signal
Flemming Jacobsen