Spil fra Nokia virkelig gratis?
Fra : Mathias

Dato : 31-10-04 13:21

Hej alle.

Jeg har downloadet "Snake II" til min Nokia 3200 fra Nokia's egen
wap-side. Men på siden stod der: "Pris: 0. Download".
Passer dette virkelig? Jeg har ikke kunne finde ud af det, da Sonofons
systemer er ved at blive renoveret og først er klar om nogle dage, så
jeg kender ikke min saldo endnu.
--
Mvh. Mathias | @: mathias
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org) @ mrside

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-10-04 17:55

> [...]
> Passer dette virkelig? Jeg har ikke kunne finde ud af det, da Sonofons
> systemer er ved at blive renoveret og først er klar om nogle dage, så

I mine øjne lyder det rigtigt. Snake II er jo et ældre spil, som de sikkert
lader folk hente af ren service. Det koster dog WAP-prisen, som er jo
forskellig alt efter om du har hentet spillet vha. GSM eller GPRS.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Mathias

Dato : 31-10-04 21:11

Sunday 31 October 2004 17:55 sagde Jeppe Vestergaard noget à la dette i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> sikkert lader folk hente af ren service. Det koster dog WAP-prisen,
> som er jo forskellig alt efter om du har hentet spillet vha. GSM eller

Okay, fedt
Det er bare det, at der står ikke "0 kr." eller "$0" eller "¤ 0" eller
noget, bare "0". Det er det samme ved al grafik og alle ringetoner.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 31-10-04 21:58

On Sun, 31 Oct 2004 17:55:00 +0100, "Jeppe Vestergaard"
<read@mysignature.com> wrote:

>I mine øjne lyder det rigtigt. Snake II er jo et ældre spil, som de sikkert
>lader folk hente af ren service. Det koster dog WAP-prisen, som er jo
>forskellig alt efter om du har hentet spillet vha. GSM eller GPRS.

Tror at det er fordi at Nokia er ved at bringe salg af spil, billeder og
deslige ind igen.
Flemming Jacobsen