Hårdfør telefon !
Fra : Torben

Dato : 31-10-04 08:52

Hej gruppe,

jeg har brug for en hårdfør telefon - en rigtig håndværker-telefon der kan
tåle støv, vandstænk og en tur på gulvet.

Jeg har kig på Nokia 5140 samt 5210. 5140 tiltaler mig meget, men jeg har
ikke brug for alle de fitness-funktioner.

Hvilke andre muligheder findes der ?

En anden ting: Forholder det sig med mobiltelefoner som med alt andet - at
de er en del billigere efter jul ?

mvh
Torben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-10-04 11:02

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har kig på Nokia 5140 samt 5210. 5140 tiltaler mig meget, men jeg har
> ikke brug for alle de fitness-funktioner.

Måske bare 5100? jeg tror faktisk også den er bedre til vandtænkt end
5140... 5140 er i hvertfald hullet som en si... den kan sagtens tåle slag
osv.. Men en tur i en vandpyt kan den nok ikke holde til i længden.

Siemens M65 virker nu også meget solid... Det eneste er nok displayet som jo
er meget stort og ikke sådan er beskyttet specielt.

Fra : Guru

Dato : 31-10-04 13:20

Min gamle 3510i har sgu været udsat for lidt af hvert. Den klager aldrig.