1 nummer på 2 simkort
Fra : Funnyboy

Dato : 28-10-04 09:53

Hejza....

Ville lige høre om det fysisk er muligt at ha 2 simkort med det samme nummer
på?
Hvis man kan hvor får man så lavet kopien henne?

Håber i kan svare på det for mig.

Venlig Hilsen

Preben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-10-04 09:54

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> wrote in message
> [...]
nummer
> på?
> Hvis man kan hvor får man så lavet kopien henne?

TDC har dobbeltkort:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeserv/brochurer/privatbrochurer/index.jsp -> Mobilfunktioner.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-10-04 14:46

On Thu, 28 Oct 2004 10:53:57 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> wrote in message

> [...]

Er ikke 2 kort med samme nummer!!
Flemming Jacobsen

Fra : Calle.

Dato : 28-10-04 23:56

Thunderbird [7100] wrote:

> Er ikke 2 kort med samme nummer!!

nej, men fungerer sådan
--
Calle.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-10-04 08:33

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

>http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeserv/brochurer/privatbrochurer/in
dex.jsp -> Mobilfunktioner.

> Er ikke 2 kort med samme nummer!!

Jo det er, min far har det så jeg har set det i funktion.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Calle.

Dato : 29-10-04 08:48

Christian B. Andresen wrote:
> "Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

> Jo det er, min far har det så jeg har set det i funktion.
Nej, kort 2 har et nummer for sig selv, men der er viderestilling fra kort 1
hvis den er slukket eller optaget eller uden forbindelse. Så det virker som
der er ens numre.

--
Calle.
der selv har dobbeltkort

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-10-04 09:01

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> [...]
1
> hvis den er slukket eller optaget eller uden forbindelse. Så det virker

OK, mange tak.

--
mvh/rg. Christian
(Som ønskede at Telmore havde det, og som har efterlyst det flere gang hos

Fra : Funnyboy

Dato : 29-10-04 09:49

Shhhh..... Ik skændes over så lidt.

Jeg vil ik ha noget abb eller noget andet.
Jeg skal bruge det til en fastmonteret telefon i bilen og så min bærbare.
Ved godt at kun 1 af dem kan være tændt af gangen. Men kan man på nogen
måder ændre simkortnummeret da det jo er en af grundsteenen i
mobiltelefonen.
Eller skal man ha fat i sin operatør og høre om man kan få 1 ekstra simkort
med samme nummer på fra dem?

Preben

OK, mange tak.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-10-04 10:23

> [...]
> mobiltelefonen.
> Eller skal man ha fat i sin operatør og høre om man kan få 1 ekstra

Det er det min far bruger det til, og det virker fint for ham. Uden
problemer.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Funnyboy

Dato : 29-10-04 12:48

Christian ----> Ja det virker sikkert fint nok. Men jeg vil ik ha noget
viderstilling mellem numrene.
Jeg vil kun ha 2 simkort med samme nummer på.
Og jeg vil selv kunne bestemme om det skal være telia eller sonofon eller en
hvilken som helst anden udbyder jeg vil bruge.
Ved godt at TDC de har det som abb form.

Er det noget der kan lade sig gøre i virkeligheden med 2 simkort med samme
nummer på?

Preben

Fra : Fischer

Dato : 29-10-04 14:25

> Er det noget der kan lade sig gøre i virkeligheden med
> 2 simkort med samme nummer på?

Det kan godt lade sig gøre.
Men begge SIM-kort kan ikke være tændt på samme tid.

Gør det selv:
http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Betale sig fra det:
http://www.danskunlock.dk/multisim.htm

*Fischer

Fra : anders majland

Dato : 30-10-04 21:34

> Gør det selv:
> http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Og det virker ganske fortrinligt.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Calle.

Dato : 30-10-04 09:56

Funnyboy wrote:
> [...]
> grundsteenen i mobiltelefonen.
> Eller skal man ha fat i sin operatør og høre om man kan få 1 ekstra

det kan du sagtens bruge dobbeltkort til
--
Calle.

Fra : Fischer

Dato : 30-10-04 12:32

> det kan du sagtens bruge dobbeltkort til

Så længe det er tale, ja. Men SMS er det ikke så brugbart til.

*Fischer

Fra : Bart Simpson

Dato : 30-10-04 15:40

> det kan du sagtens bruge dobbeltkort til
> --
> Calle.

Dobbeltkort er - som flere allerede har påpeget - to forskellige numre
hvorimellem der er etableret en viderestilling fra A->B.... Så den går ikke
!!