Billigt fly til Thailand sidst i december?
Fra : Alex Jensen

Dato : 27-10-04 07:17

Hej NG

Undertegnede har forsøgt at finde en billig flybillet til Thailand med
afgang mellem jul og Nytår og hjemkomst ca. 3 uger efter.

Jeg har fundet priser fra ca. 10.000 og opefter, men er der nogle her, der
har kendskab til, om det kan gøres billigere?

Pft

AJ

Fra : RH

Dato : 27-10-04 09:09

> [...]
>
> Jeg har fundet priser fra ca. 10.000 og opefter, men er der nogle her, der
> har kendskab til, om det kan gøres billigere?

Tror næsten at det er umuligt desværre. For det første er det absolut
højsæson og for det andet er de helt billige flybilletter udsolgt næsten 1
år i forvejen. Undersøgte selv markedet for to måneder siden for billetter i
marts/april (som jo er lidt udenfor højsæsonen) og der var alt også udsolgt.

/Sanne

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 27-10-04 10:50

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fundet priser fra ca. 10.000 og opefter, men er der nogle her, der
> har kendskab til, om det kan gøres billigere?

Jeg forsøgte selv at finde billet for julen, men opgav pga de høje priser,
der var i august.
Jeg fandt istedet en billet til 7400 dkr for perioden 25nov til 12dec.
Jo mere vi nærmere os julen jo højere priser.
Et godt råd, hvis billet CPH-BKK SK 973 ikke findes online hos SAS kan samme
tur måske findes online hos Lufthansa. Selskaberne har åbentbart interne
aftaler hvor de råder over et antal billetter hos hinanden nogle måneder i
forvejen.
Mvh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 11:55

"Torben Schou Jensen" <tsj@ANTISPAMbitnisse.dk> wrote in message

> [...]
> aftaler hvor de råder over et antal billetter hos hinanden nogle måneder i

Den eneste mulighed til en pris under 10000 er nok tyrkietekspertens
charterfly men hvis du skal have 3 uger bliver det med udrejse fra kastrup
den 30/12 og retur til billund 3 uger efter for 5649+1700 fordi det er 3
uger.
Men hvis det er for at opleve nytår i thailand så er det altså ikke noget
særligt, men det er Songkran i april det thailandske nytår til gengæld det
fejrer de i 3 dage

MVH
Jens

Fra : squizze

Dato : 27-10-04 14:00

"Alex Jensen" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fundet priser fra ca. 10.000 og opefter, men er der nogle her, der
> har kendskab til, om det kan gøres billigere?

Hej Alex

Prøv cctravel.dk
http://www.cctravel.dk/html/thailand/rejseplan/200A/travelplan200A.htm
evt.ring til dem det kunne jo være. Ellers prøv www.flyingoffice.dk

Svend

Fra : Else

Dato : 28-10-04 17:14

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fundet priser fra ca. 10.000 og opefter, men er der nogle her, der
> har kendskab til, om det kan gøres billigere?

Hej!
Prøv med Profil rejser, jeg har lige kigget, det ser ud til at der er nogen
,der er billigere.
Vh Else

Fra : mansen

Dato : 29-10-04 09:23

"Else" <ankerkirkedal@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej!
> Prøv med Profil rejser, jeg har lige kigget, det ser ud til at der er
nogen
> ,der er billigere.
> Vh Else
>
> ja der er massere af billige rejser til thailand med profil rejser ser det
ud til

Fra : Kim Paulsen

Dato : 30-10-04 14:39

Prøv at ringe til KIM fra Top Tours han plejer at værer god til at skaffe
billetter , har ikke lige tlf. her men find det på nettet.