Hassel bagte kartofler...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 25-10-04 15:13

Jeg gik lige og fik en helt ustyrlig lyst til hasel bagte kartofler og
bearnais sovs...
Hvad kan man lige få til?

Det behøver ikke være alt for "eksotisk" da jeg endnu ikke er mesterkok (har
kun boet for mig selv i 4mdr...)

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-10-04 15:15

Stefanie Mathiesen wrote:
> Jeg gik lige og fik en helt ustyrlig lyst til hasel bagte kartofler og
> bearnais sovs...
> Hvad kan man lige få til?

Oksekød?

> Det behøver ikke være alt for "eksotisk" da jeg endnu ikke er mesterkok (har
> kun boet for mig selv i 4mdr...)

Hvis du søger i Google på "hasselback" og "kartofler" så kommer der en
masse retter.

/David

Fra : Stinne og Rune

Dato : 25-10-04 16:29

Hej

Hvad med en hakkebøf, evt med hvidløg. Et stegt kyllingebrystfilet kunne jeg
også finde på at lave til.

Stinne

Fra : Omnolog HMH

Dato : 26-10-04 07:51

kogt skinke eller hambørverryg. Det er dælme næm do.