Julerejse
Fra : Karina

Dato : 23-10-04 23:43

Hej.

MIn kæreste og jeg vil gerne på juleferie i år.
Vi vil gerne et sted hen hvor det er lidt varmt (et par og tyve grader
er fint)

Det må godt være et sted hvor der er mulighed for både lidt byliv,
natur og strand(eller pool)

Er der nogen der kan anbefale nogle steder ? Evt. nogen der har prøvet
at rejse i julen . Vi håber på at kunne holde prisen på max. 4000 kr.
per person - gerne billigere. (dertil kommer lommepenge m.m.)

Mvh. Karina Andersen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 23-10-04 23:54

On 24/10/04 0:42, in article a8nln0p8ufip0foutoq46ata0jvd97t85o@4ax.com,
"Karina" <karina@Xjaydee.dk> wrote:

> [...]
> at rejse i julen . Vi håber på at kunne holde prisen på max. 4000 kr.
> per person - gerne billigere. (dertil kommer lommepenge m.m.)

ja eg var i peru 1999-00 fantastistyisk men det er io du ikke det du hvil? ,
tør? er jeg elvfølgedlig på med masser af information.
Men hv
Venlig Hilsen
Kevin
Fjern (Fjerndette) ved privat svar

Fra : bingo

Dato : 24-10-04 17:52

On Sun, 24 Oct 2004 00:42:54 +0200, Karina <karina@Xjaydee.dk> wrote:

>Hej.
>
>MIn kæreste og jeg vil gerne på juleferie i år.
>Vi vil gerne et sted hen hvor det er lidt varmt (et par og tyve grader
>er fint)

Hvis det skal være lige i Julferien - ja så rækker 4000.- kr nok ikke-
I har valgt næsten det værste tidspinkt ( rent kr.-mæssig)
Så det vil være svært at finde noget, der ikke er et traditionelt
charter-mål., hvis prisen ikke må over-stige 4000 pr. pers.
Mogens

Fra : Benny aagesen

Dato : 21-11-04 17:32

Karina <karina@Xjaydee.dk> skrev:
> [...]
>natur og strand(eller pool)
>
>Er der nogen der kan anbefale
>nogle steder ? Evt. nogen der har prøvet

Hejsa Prøv TV DR-2-- TEXT.TV-START-Side--522. MY/TRAVEL..SPIS-
TJÆREBORG--DANSK KOLKEFERIE-- Og HVIDER--og se priser og
sted...Klik deg fram.. og se..Der er CK--FRA--21--31-C... LIGE
nu..God ferie.
Venlig Hilsen BENNY..KBH..BELLAHØJ.. 21/11...2004.........