PhpGedView ver. 3.2 beta 4
Fra : aafe

Dato : 23-10-04 21:47

Hvis nogen - der ellers ikke har mulighed for det - kunne tænke sig,
at se sig om i *gratisprogrammet* PhpGedView ver. 3.2 beta 4, på dette
beta-stadie, er der her i aften (lørdag) og i morgen (søndag) mulighed
for at logge ind som visitor her: http://aafe.yi.org:8080/pgv3.2b4/

brugerid: visitor
password: visitor

Ved at logge ind som visitor bliver du præsenteret for data fra den
almindelige US presidents.ged, men formålet er blot, at få et indtryk
af, hvad status pt. er på PhpGedView.

med venlig hilsen

Arne

Fra : twinie

Dato : 24-10-04 16:59

> at se sig om i *gratisprogrammet* PhpGedView ver. 3.2 beta 4, på dette
> beta-stadie, er der her i aften (lørdag) og i morgen (søndag) mulighed
> for at logge ind som visitor her: http://aafe.yi.org:8080/pgv3.2b4/

Det ser jo rigtigt godt ud, - kan især godt lidt rapportfunktionen. Tror at
det lige skal gennem Jetvadats testsite!

mvh Jette Jørgensen

Fra : aafe

Dato : 24-10-04 17:20

On Sun, 24 Oct 2004 17:58:55 +0200, "twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk>
wrote:

>Det ser jo rigtigt godt ud, - kan især godt lidt rapportfunktionen. Tror at
>det lige skal gennem Jetvadats testsite!

Ja, og det ser ud til der ikke er så mange fejl i denne version, så
det virker jo lovende - men det fylder altså meget efterhånden.

Vedr. rapportfuktionen, ser det ud til at de første tre rapporttyper
ikke virker i denne beta (det virkede i beta 3), men den sidste
rapporttype ser ud til at virke okay.

Rss-feed virker muligvis heller ikke (virkede ikke hos mig), men det
skyldes, der er en ekstra linje efter PHP afslutningstag i
feedcreator.class.php filen. Og det problem kan fixes ved at fjerne
denne overflødige ekstralinje.

med venlig hilsen

Arne

Skriv under på protesten http://eckmann.dk/underskrift/

Fra : aafe

Dato : 25-10-04 02:31

aafe wrote:

> Vedr. rapportfuktionen, ser det ud til at de første tre rapporttyper
> ikke virker i denne beta (det virkede i beta 3), men den sidste
> rapporttype ser ud til at virke okay.

Nåh, jeg ser nu at der næppe er mange der kommer ud for dette problem,
der viser sig at skyldes at jeg testede med default værdierne, der for
de første tre rapporttypers vedkommende er hardcoded til default="I1",
som desværre ikke findes i min gedcomfil; fordi Heredis bruger formen
"1I" istedet for den mere udbredte "I1" form.

Men, ellers virker alle rapporttyper

med venlig hilsen

Arne