FOTOSHOP EUROPA ONLINE
Fra : Hans Anckarstjerna

Dato : 23-10-04 19:54

Et lille tips til alle slægtsforskere, der søger foto og måske oplysninger
om sine forfæder og slægt. Foreningen Europas Historie,
www.europashistorie.dk, har startet et kæmpe stort fotoalbum online,
http://europa.fotoside.dk . Her kan du for Kr. 500:00 DK pr. år, få adgang
til hele albummet, og kan søge efter foto på forfæder og slægt. Disse kan du
trække ned efter behag. Albummet bliver opdateret konstant med flere og
flere foto efterhånd. Bliver du medlem i foreningen, får du Kr. 100:00 DK
rabat på adgangsafgiften. Mere om fotoalbummet findes på
www.europashistorie.dk og http://europa.fotoside.dk. EN RIGTIG GULDKILLE FOR
ALLE SLÆGTSFORSKERE! Jeg er selv medlem og glad for det, derfor tillader jeg
mig at oplyse om det til alle andre. Foreningen har adskillig tuinde svenske
og danske personer. Der arbejdes også på en samtale side blandt
slægtsforskere, som man automatisk bliver medlem af.

Med venlig forsker hilsen
Hans Anckarstjerna

Fra : aafe

Dato : 23-10-04 20:05

On Sat, 23 Oct 2004 20:53:31 +0200, "Hans Anckarstjerna" wrote:

En utroligt agressiv reklamering for sin eget kommercielle enterprise!

Vi er i forvejen plaget af en anden agressivt kommerciel herre her i
gruppen, men ellers er vi slet ikke vant til en sådan agressiv
markedsføring af kommercielle produkter her: Og vi vil ikke finde os i
det!

Jeg vil derfor henstille til dig, at du straks ophører med den
aktivitet her i gruppen!

med venlig hilsen
Arne

Fra : Hugh Watkins

Dato : 24-10-04 17:30

"Hans Anckarstjerna" <hans.anckarstjerna@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> og danske personer. Der arbejdes også på en samtale side blandt
> slægtsforskere, som man automatisk bliver medlem af.

nej tak det er gratis andem steder

Hugh W

Fra : Knot

Dato : 26-10-04 11:16

> nej tak det er gratis andem steder
>
> Hugh W

Kan du sende linket på de andre steder?
Birgit

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-10-04 12:52

"Knot" <ru@get2net.dk> wrote in message

> Kan du sende linket på de andre steder?
> Birgit

det er tiladde at upload billede på rootsweb message boards

http://boards.ancestry.com/mbexec?htx=board&r=an&p=localities.scan-balt

http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/localities.scan-balt.denmark.counties

http://boards.ancestry.com/mbexec/message/an/localities.scan-balt.denmark.counties.kobenhavn/47.1.1
TipOllemor_Kurt_Ca_1years_Ollemor_Ollefar_Faster_Eva.jpg
(993 KB)

http://boards.ancestry.com/mbexec/attachment/an/localities.scan-balt.denmark.counties.kobenhavn/47.1.1/attachment-1/qadXwaQzL96CvPxyuCduxD/TipOllemor_Kurt_Ca_1years_Ollemor_Ollefar_Faster_Eva.jpg

man kan godt skriv på dansk

http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/localities.scan-balt.denmark.general

er det meste aktiv
efternavn

Boards > Surnames > Jensen
http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/surnames.jensen

skift .jensen ud med andre navn

Boards > Topics > Census > Denmark > General
folketælling
http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/topics.census.denmark.general

også fortelle andre dit url

Hugh W

begin 666 p.dat
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Hans Poulsen

Dato : 26-10-04 18:34

> [...]

> trække ned efter behag. Albummet bliver opdateret konstant med flere og
> flere foto efterhånd. > Med venlig forsker hilsen

Med medfødte skepsis melder sig straks og presser mig til følgende spøgsmål:

Et det muligt at få en prøvesmagning før en eventuel kontraktsafslutning?

Giv mig chancen for tre forsøg, så jeg kan se, hvad det er, at guldkilden
rummer. Er jeg ikke overbevist om initiativet, beholder jeg mine 500 kr. i banken.

Lyder det ikke rimeligt?

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : Bent Jørgensen

Dato : 28-10-04 16:12

Hej alle
Mange og GRATIS fotografier af slægten
Jeg interesserer mig for gamle fotografier af slægten.
I den forbindelse har jeg gjort den erfaring at der er temmeligt mange der
har overlevet. Det kræver bare lidt arbejde.

Metoden er simpel:
Opspor en fjern slægtning.
Ring eks. lørdag eftermiddag.
Præsenter dig. (jeg er indtil nu altid blevet modtaget med venlighed og
interesse)
Lad samtalen udvikle sig udfra de aner i har tilfælles
Fortæl om din interesse.
Aftal, hvis de har billeder og er positive, et besøg, hvor du medbringende
en scanner eller digitalkamera.
Bed dem give andre i familien dit tlf. nr, og fortælle om dig.
Hvis de ikke har nogle billeder, kan man næsten altid få en adresse eller
spor til den næste eller lidt af den nyere slægtshistorie.
Sig evt. tak for deres velvilje med et pænt billede af oldeforældrene.

med venlig hilsen
Bent J