Sms tone
Fra : Jonnie

Dato : 19-10-04 22:33

Hey
Vil lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan finde den besked tone som
hedder enkelt bip i nokia 3510I lyder som en frø

Fra : Bufferz

Dato : 24-10-04 22:02

> ... nogen der ved hvor jeg kan finde den besked tone ...

ved jeg ikke - men der vil jeg gerne lige have lov at komme med en
tillægs-kommentar:

Jeg har selv en 3510i - og kunne godt tænke mig en tone til sms hvor den
bare siger et enkelt lille bip - som nettop den tone man kan vælge i menuen.

Den hedder Enkel bip, når man afprøver den i menuen siger den også kun
''bip'' en gang.
Men når den er aktiveret og man modtager en SMS siger den noget helt andet!
(som en frø ? måske)

- Er det en fejl i telefonen eller hva ?
- Hvor kan jeg hente en midi fil med et lille bip ?
(som jeg så vil bruge som sms tone)

Vh. B

Fra : Jonnie

Dato : 26-10-04 18:40

Ja det er en fejl i software du kan få den rettet med opdatreing hos en
forhandler

Fra : Jonnie

Dato : 26-10-04 18:42

Glemte at du kan finde den tone du vil havde på www.xgryden.dk kræver dog at