Trap DK
Fra : Kaj Ahlburg

Dato : 19-10-04 15:10

Var Trap DK (delvis) ikke kommet online i en scannet version?
Jeg kan ikke lige hitte den igen.
Kan nogen hjælpe.

Hilsen Kaj Ahlburg i Ry.

Fra : Inger Buchard

Dato : 19-10-04 16:40

"Kaj Ahlburg" <kahlburg@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Var Trap DK (delvis) ikke kommet online i en scannet version?
> Jeg kan ikke lige hitte den igen.
> Kan nogen hjælpe.
>
> Hilsen Kaj Ahlburg i Ry.

Den burde ligge her
http://historie.cvt.dk/trapsearch/search.tkl

- men ikke i søgende stund /historie.cvt.dk virker nedlagt eller
omadresseret.

Inger Buchard

Fra : Erik Bachmann

Dato : 25-10-04 14:43

Er der nogen som har set noget til denne Trap server for nyligt ?

Eller har nogen kendskab til projektet eller evt. kontaktpersoner ?

Erik Bachmann

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:41753525$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Hugh Watkins

Dato : 19-10-04 16:54

"Kaj Ahlburg" <kahlburg@post5.tele.dk> wrote in message
> Var Trap DK (delvis) ikke kommet online i en scannet version?
> Jeg kan ikke lige hitte den igen.
> Kan nogen hjælpe.
>
> Hilsen Kaj Ahlburg i Ry.

dnkcen Site Map http://www.rootsweb.com/~dnkcen/sitemap.html

Virtual Reference Library http://www.rootsweb.com/~dnkcen/library/index.html

MAPROOM http://www.rootsweb.com/~dnkcen/library/maps/index.html

I see I did not link to it
I think because it was a work in progress

http://www.rostra.dk/slesvig/trap.html

Senere nye udgaver af Traps Danmark, senest 1953-72 i 31 bind.
http://www.netleksikon.dk/j/j_/j__p__trap.htmlhttp://www.netleksikon.dk/j/j_/j__p__trap.html

Statistisk-topografisk Beskrivelse af Kongeriget Danmark,
http://www.dnlb.dk/

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=Traps+Danmark

>The popular gazetteer of Denmark by Trap is being put online and made
searchable at <http://historie.cvt.dk/>;. It is the 1956 edition, and
so far they have volumes 1 and 2 (Odense and Svendborg amter)
available. Click on Trap Danmark in the menu on the left to get to the
search page. Then you can view scanned images of the volumes by
clicking on Vis at the end of each hit.<
http://archiver.rootsweb.com/th/read/DENMARK/2004-04/1081253264

http://www.dtv.dk/cvt/index_e.htm

http://www.dtv.dk/

https://www.cvt.dk/
Administration:
DTU, bygning 424, Produktionstorvet,
DK 2800 Kgs.Lyngby,
tlf. 45 25 46 00, fax. 45 88 25 25,
E-mail ipuadmipu.dk

It looks like a student project which has died
http://www.bib.sdu.dk/ebib/eboeger/index.html?sidekaldt=tekst_eboeger.htm

http://historie.cvt.dk/trapsearch/search.tkl
from
http://www.bib.sdu.dk/ebib/eboeger/index.html?sidekaldt=tekst_eboeger.htm

loks like I better borrow a copy of the first edition and do it

LOL

Hugh W

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-10-04 22:22

Hugh Watkins wrote:

> LOL

Kære Hugh,

Det er ofte fornøjeligt at læse dine indlæg og man glædes over et menneske
der er hjælpsomt og engageret. Din entusiasme kammer dog nogle gange over i
en sand syndflod af links til..... nå ja, til hvad?

Spørgsmålet i starten af denne tråd var om Trap findes online. Alle dine
links fører til diverse omtale af værket og personen J.P. Trap, men intet
brugbart, når man nu gerne vil slå op i trap på nettet.

P.S. Undskyld, Hugh, jeg kom ved en fejl til at sende denne til din private
e-mail.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

begin 666 smile.gif