Polen - overnatning - Nogen som kender et ~
Fra : Arne B.

Dato : 18-10-04 21:02

Polen - overnatning - Nogen som kender et billigt sted at overnatte i den
gamle by i Warszawa i Polen?

Please reply to the newsgroup and please also in the BCC or CC line to my
e-mail REMOVEarne-b@bigfoot.com (but remove the "REMOVE" in my e-mail (is to
avoid auto spam))

Thanks - best regards Arne

Fra : Martin [1620]

Dato : 21-10-04 11:46

> Polen - overnatning - Nogen som kender et billigt sted at overnatte i den
> gamle by i Warszawa i Polen?

Da vi skulle til Warszawa i efterårsferien ledte jeg også efter steder i den
gamle by.
Det eneste jeg sådan har kunne finde, er dette:
http://www.onetravel.pl/hotel/warsaw/old_town_apartments/
Men billigt kalder jeg det ikke.
Vælger i at bare vil bo billigt i Warszawa kan jeg anbefale Hotel Powisle,
der er lige hvad man skal bruge, og det er billigt og ligger 10 min. gågang
fra centrum. Men de har udemærkede billige busser og sporvogne (taxa er også
billigt, men bed om prisen INDEN i kører afsted)!

Vi bestilte værelser på Powisle her:
http://www.warsaw-hotel.info/hotel_powisle_pl.html

Hvis du ikke kender Warszawa så tjek denne sidde:
http://www.inyourpocket.com/poland/warsaw/en/
Vi kendte ikek siden inden vi tog derned, men fik udleveret den i papirsform
dernede og brugte den HELE tiden.
Martin [1620] - Renove capital letters in email.

Fra : Manior

Dato : 28-10-04 01:14

"Arne B." <REMOVEarne-b@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Polen - overnatning - Nogen som kender et billigt sted at overnatte i
den
> gamle by i Warszawa i Polen?

Generalt Den Gamle By i Warszawa er ikke billig sted at overnattte.
Men, jeg fandt denne link med overnatnings mulighedder:
http://www.warsawshotel.com/warsaw-hotels.htm

eller kig der:

http://www.destinationpoland.com/

Hilsen