Hotel i Paris
Fra : Thomas

Dato : 17-10-04 20:42

Hej

Er der nogen som kender et godt hotel i Paris?

pris mellem 50-75 euro.

Hilsen
Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 17-10-04 20:56

"Thomas" <t-hoerby@privat.dk> skrev

> Er der nogen som kender et godt hotel i Paris?
>
> pris mellem 50-75 euro.

Har du prøvet at kikke efter hvad der allerede lægger af svar i gruppen, det
er et spørgsmål som jævnligt er oppe at vende, så med lidt kik i gruppen, så
kan du nok finde et svar.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 18-10-04 06:23

"Thomas" <t-hoerby@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som kender et godt hotel i Paris?
>
> pris mellem 50-75 euro.

Royal Mansart på Montmatre ... det er kort tid i Metro fra centrum og fint
til prisen.

Der er lidt billeder på min hjemmeside der fra, Klik på linket i min
signatur, ind på links og så ned i bunden hvor der står billeder fra Paris
eller noget i den stil...

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Aksel

Dato : 18-10-04 22:00

"Thomas" <t-hoerby@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som kender et godt hotel i Paris?

> [...]

http://www.etaphotel.com/etaphotel/gb/cartographie/iledefrance.shtml

http://www.hotelformule1.com/formule1/gb/cartographie/ile_de_france.shtml

To meget billige hotelkæder, ligger ofte ved motorvejen, motellignende,
plejer at være rene og i orden. Hvis man vil have mad må man selv finde
noget.
Hilsen Aksel

Fra : Torben Moeller

Dato : 19-10-04 11:36

"Aksel" <akselj@ny-post.dk> wrote in message news:<41742ed0$0$313$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Thomas" <t-hoerby@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hej Thomas

Jeg har gode erfaringer med etap hotellerene, det kst omkring 39 Euro
for en familie på 4 - det er incl. morgenmad. se mere på:
http://www.etaphotel.com/etaphotel/index.html

Fra : qfha

Dato : 19-10-04 17:41

"Thomas" skrev d. 17-10-04 20:42 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen som kender et godt hotel i Paris?
>
> pris mellem 50-75 euro.
>
> Hilsen
> Thomas

------------

Hej Thomas,

Jeg bruger gerne Campanile når jeg er i Frankrig.
http://www.envergure.fr/campanilefr.html
Det er et moderne hotel uden den store luksus.

Hvis du vil opleve mere fransk charme skal du tage et "gammelt" hotel.

Dette kan du finde i "Biblen" Michelins's Guide Rouge. Denne fåes idag
også på nettet.

Her kan du se alt om overnating mv.
http://www.viamichelin.com/viamichelin/fra/dyn/controller/poiHotelHomePa
gee alt