skal have skilt M55 af..
Fra : FedeDorit

Dato : 16-10-04 17:55

Hejsa.

Jeg har købt et nyt cover til min Siemens M55.
Der sidder 4 stk Torx skruer benævnt som Torx Plus IP5 og den mindste jeg
har hedder 06x40 og den er for stor

Hvor kan jeg købe en sådan størrelse??

Har kigget på www.brinck.dk men synes at den mindste var af samme type som
min egen.

pft...

Fra : Anders

Dato : 16-10-04 18:17

Prøv et lokalt byggemarked, eller Thansen.dk

/Anders

Fra : Per Jensen

Dato : 18-10-04 17:16

Det er rigtig det er Torx 5 du skal bruge.
Du skal vide Garantien bortfalder, hvis du selv skifter cover og den senere
skal til reparation.
Reparatøren har skrappe øjne, har selv prøvet.