IrDA modem duer ikke
Fra : Michael Larsen

Dato : 14-10-04 21:58

Hej,

Er der nogen der har fået en Motorola Accompli 008 til at virke som
modem via IrDA porten? I så fald, hvordan? For jeg kan kun få den til at
virke vha. kabel, og da jeg har fået en ny bærbar uden serialport duer
det ikke længere. Den medfølgende software påstår blot at der ikke er
nogen IrDA porte tilgængelige, på trods af at Windows 2000 Prof. popper
op med den dersens IrDA filoverførselsdims når jeg aktiverer IrDA'en på
telefonen.

Jeg ved godt det er en gammel telefon, men hvis jeg kan få den til at
virke som modem igen, har jeg ingen grund til at skifte foreløbig.

Please help!

Michael Larsen

Fra : Fischer

Dato : 15-10-04 04:46

> Jeg ved godt det er en gammel telefon, men
> hvis jeg kan få den til at virke som modem igen,
> har jeg ingen grund til at skifte foreløbig.

Den holdning kan jeg godt lide! Der er for mange der skifter bare for at
skifte.

Jeg har ikke nogen nøglefærdig opskrift på dit problem, men jeg ved at
Windows 2000 og IrDa er en meget dårlig kombination.
Dengang jeg rodede med det, hentede jeg dette program og fik det til at
fungere: http://www.ircomm2k.de/

*Fischer

Fra : Michael Larsen

Dato : 17-10-04 21:12

Fischer wrote:

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Takker mange gange for tippet! Det vil jeg straks prøve,- det lyder
umiddelbart som lige netop det jeg har brug for!

Mvh.
Michael Larsen