torsdagshygge!
Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 14-10-04 16:32

Hej alle!

Synz lige jeg vil dele torsdagshyggen med jer:

Revet æblekage

6 syrlige æbler skrælles og rives groft
10 makroner knuses og blandes i de revne æbler

2 1/2 dl. piskefløde piskes og fordeles henover

Pyntes med 5 ts. ribs- eller æblegelé.

Hertil blev serveret varm kakao til de yngre og de ældre fik en Irish
Coffee..

Velbekomme!

Hilsen og god ferie til de som er så heldige at have det
Peter

Fra : Inger Pedersen

Dato : 14-10-04 16:43

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen og god ferie til de som er så heldige at have det
> Peter

Det tror jeg, der er mange, der har: I mandags var makroner udsolgt i både
Brugsen, Fakta og Rema 1000: Efterårsferie og mormor-æblekage

Hilsen Inger

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 14-10-04 21:29

"Inger Pedersen" skrev i en meddelelse

> Det tror jeg, der er mange, der har: I mandags var makroner udsolgt i
både
> Brugsen, Fakta og Rema 1000: Efterårsferie og mormor-æblekage

Det er de altså ikke her i Ballerup. I går så jeg dem både i Prima og
Føtex, selvom man også ser mange ferierende børn alle steder. Og jeg
kunne til nød også få nogle Belle Boskopæbler, men de bør vel også
begynde at oversvømme markedet nu.

Efterårshilsen Ruth