software fejl i 6230
Fra : thomas bærbar

Dato : 12-10-04 19:08

jeg har en del software fejl i min nokia 6230, bl.a roder den rundt i SMS
erne.

Skal firmaet som jeg købte den af opdatere softwaren skal de have tlfén et
par uger og jeg kan ikke undvære den sålænge..

findes der nokia centre som kan opdatere softwaren på stedet ???

Jeg bor i næstved

thomas

Fra : Anders

Dato : 12-10-04 21:28

Det skulle ikke være nødvendigt, at sende den ind til Nokia. Der findes
unlockere på nettet, der også kan opdatere sw vers. - Den seneste skulle
vidst være 4.28.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 22:51

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> par uger og jeg kan ikke undvære den sålænge..
>
> findes der nokia centre som kan opdatere softwaren på stedet ???

Ja jeg ved ikke om der ligger et autoriseret sted i Næstved om omegn, men
her på Frederiksberg ligger der en autoriseret mekker i frb centeret, som
gør det på en times tid, har selv fået gjort det på min 5100

Dannie

Fra : N. Christensen

Dato : 13-10-04 16:27

> jeg har en del software fejl i min nokia 6230, bl.a roder den rundt
> i SMS erne.

I udbakken ikke? Det gør min også med v4.28. Og tvivler på de har fået
løst problemet i v4.44. Der står intet om det i changes-listen.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-10-04 16:32

N. Christensen wrote:

> I udbakken ikke? Det gør min også med v4.28. Og tvivler på de har fået
> løst problemet i v4.44. Der står intet om det i changes-listen.

hvad har de rettet i version 4.44?

MVH MS