offtopic CVS-NT sp.
Fra : Troels Thomsen

Dato : 12-10-04 15:28

(offtopic sp, sorry, men der er garanteret én der kan hjælpe.
Desuden er der blevet alt for stille her i gruppen)

Jeg har installeret CVSNT på en server, og når jeg via mit gui på klienten
prøver 'import module' siger den:

cvs [import aborted]: unrecognized auth response from FREJA: cvs server: E
cannot open E:/Udvikling/projekt/company/Sw parts/CVS
database/CVSROOT/config: Permission denied

Jeg har prøvet at konfigurere cvsnt til at køre som administrator men det
hjalp ikke ...

Skal cvsnt password agent køre på serveren?

nogen idéer ?

på forhånd tak
tpt