Musikafspiller i Nokia 6230
Fra : Jakob G.

Dato : 12-10-04 14:47

Hej igen...

Jeg har overført en del mp3-filer til mit hukommelseskort. Musiknumrene har
alle data vedr. kunstner og titel, og de vises også i displayet når jeg
afspiller dem. Dvs. næsten alle...
Jeg har lavet mp3-filerne med programmet "Exact Audio Copy", som jo selv kan
finde data vedr. numrene på Nettet - smart!
Men Nephew's "Copy Controlled" CD "USA DSB" kunne den ikke finde i sin
database, så jeg måtte selv navngive numrene fra denne CD. Fint nok. Både i
Windows Stifinder og i Nokia Audio Manager står de med navn og titel. Det
gør de også i "Galleriet" på telefonen, men når jeg afspiller dem på min
6230 med Musikafspiller står der bare "Nephew" og så "Track 01". det samme
gør der i dens Nummerliste. Det gælder alle Nephew's sange, bort set fra
"Movie Klip" - og dét forstår jeg da slet ikke... Hvorfor kun den ene...?!

Hvad kan der være gået galt?
Kan de navngives på en anden måde måske?

--
Hilsen Jakob

Fra : Basil

Dato : 12-10-04 15:28

Jakob G. wrote:
> [...]
>
> Hvad kan der være gået galt?
> Kan de navngives på en anden måde måske?

Det er sikkert noget med om det er id1 eller id2 navngivning (det mener jeg
at det hedder)
Prøv at finde et andet program til at "tagge" mp3 med, eks. Tagmaster fra
www.analogx.com
Kai

Fra : D.Hansen

Dato : 12-10-04 19:44

Hej Jacob

Jeg kan ikke lige afhjælpe dit problem, men jeg vil gerne vide om du har
skiftet MEM-kort i din telefon. (jeg synes nemlig at 32 MB ikke er ret
meget). Hvilken størrelse har du, og har du haft problemer med kort der var
større end 64 MB (som anbefales som maks. fra Nokia)

D.Hansen

Fra : kh

Dato : 12-10-04 20:02

> [...]
> ret meget). Hvilken størrelse har du, og har du haft problemer med
> kort der var større end 64 MB (som anbefales som maks. fra Nokia)

Nu er det ikke mig der er Jacob, men jeg kan da fortælle at min Nokia 6230
kører fint med et 256MB kort. Den eneste ulempe er at musikafspilleren er
ca. 10 sekunder om at starte, men jeg ved ikke om det skyldes det store
kort. Her er et link til det kort jeg bruger:

/kh

Fra : Jakob G.

Dato : 12-10-04 20:18

Jeg bruger også et 256MB kort, og det virker fint. Købte det hos shg.dk
Og jeg har ingen opstartsproblemer med afspilleren.

--
Hilsen Jakob

Fra : kh

Dato : 13-10-04 05:59

> Jeg bruger også et 256MB kort, og det virker fint. Købte det hos shg.dk
> Og jeg har ingen opstartsproblemer med afspilleren.

Det er kun når mit kort er helt fyldt med musikfiler, musikafspilleren
tager ca. 10 sek. om at starte.

Fra : Jakob G.

Dato : 13-10-04 07:50

> Det er kun når mit kort er helt fyldt med musikfiler, musikafspilleren
> tager ca. 10 sek. om at starte.

Ok, det vil jeg afprøve...

--
Hilsen Jakob