Anderledes Pizza
Fra : Sif

Dato : 12-10-04 13:15

Da jeg skal have gæster i aften, tænkte jeg på at servere pizza med
spændende tilbehør...

Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er samt anderledes
tilbehør...??

Evt. nogle gode links.

På forhånd tak.

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-10-04 14:00

Sif wrote:
> Da jeg skal have gæster i aften, tænkte jeg på at servere pizza med
> spændende tilbehør...
>
> Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er samt anderledes
> tilbehør...??

En af mine yndlingspizzaer:

Ingen tomat. Istedet snittet raddichio-salat, fontinaost og rejer på.
Salaten bliver superlækker af at komme i ovnen!

/David

Fra : Nette

Dato : 12-10-04 15:03

"Sif" skrev

> Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er samt anderledes
> tilbehør...??

Man kan få nogle bønner med karry i en dåse. De er i karrysovs og smager
rigtig godt på pizza. Ligeledes en dåse kidneybønner er god. - Der skal dog
tomatsovs på.

Helt friskt snittet iceberg er dejligt at komme ovenpå pizzaen. Nogle spiser
dressing ovenpå salaten.
Vi får nogle gange humus til, eller tzatziki.
Er der ananas på, smager lidt rosiner hen over også dejligt.

Det var vidst alt, men måske er det meget almindeligt at spise pizza sådan,-
jeg tror i hvert fald, at vi er de eneste i vores omgangskreds, der gør det.

Nette

Fra : Mus

Dato : 12-10-04 15:52

Sif <sif@iloveu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fVPad.1769$ex6.1583@news.get2net.dk...
> [...]
> spændende tilbehør...
>
> Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er samt anderledes

Synes det er vigtigt med nyhøvlet parmesan og fik engang en pizza med rucola
salat(var vist ikke varmet) på. Det smagte skønt.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 16:42

"Sif" <sif@iloveu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spændende tilbehør...
>
> Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er samt anderledes

I Sverige har mange pizzarier én med skinke el. kylling og tomat, ost, karry
og banan (evt. ananas) - det lyder lidt mærkeligt, men kan man li lidt
afrikansk inspireret med karry og sødt, så smager det faktisk rigtig godt.
Jeg har serveret det masser af gange og folk ser sjove ud, når de ser/lugter
maden, men er fulde af lovord, når de smager...

Mvh Tommy

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 12-10-04 17:21

"TBJ" skrev

> [...]
ser/lugter
> maden, men er fulde af lovord, når de smager...

Og min lokale pizzamand lavede engang en med tomat,ost, skiver af oksekød,
banan og pistacienødder.
Den var virkelig god !

/Anders

Fra : Karina[6600]

Dato : 12-10-04 20:27

> Har i nogle gode forslag til anderledes pizza'er

Nutellapizza?

Ved ik hvordan det smager, men kæresten siger det smagte godt...

Jeg tror nu ikke det er noget jeg villle turde servere for mine gæster,
hheeh..

Mvh
Karina

Fra : Claus Nielsen

Dato : 12-10-04 20:35

"Karina[6600]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg var på en pizza restaurant i USA som hed godfather pizza. De havde nogle
sjove former for pizza, blandt andet en desert pizza, der var bagt som en
slags apple pie med æbler og kanel... Det smagte rigtig godt..

Fra : Sif

Dato : 12-10-04 23:37

Tak alle sammen....

det blev til 3 forskellige pizza'er og 2 forskellige pasta retter.... faldt
alle i gæsternes smag :)