Lørdag aftens menu???
Fra : Flemming Kold

Dato : 09-10-04 19:44

Pizza på Weberen....

Vand med saften fra en blodappelsin...

Kan næsten ikke blive bedre.

Hvad med i andre.

Fra : Sybil

Dato : 09-10-04 19:53

Flæskesteg (nakkekam u. ben) med MEGET sprøde svær, kartofler, brun sovs og
rødkål.

MK

Fra : Basil

Dato : 09-10-04 20:56

Sybil wrote:
> Flæskesteg (nakkekam u. ben) med MEGET sprøde svær, kartofler, brun sovs
og
> rødkål.
>
> MK

Den var rigtig god, ik' os' skat ?
Kai

Fra : Leo

Dato : 09-10-04 20:19

Stort koldt bord -øl og brændselsvin -i "rigerliger" mængder - 40 års
geburtstag....
fin fest - begyndte klokken 12 frokjost - og vi er lige kommet hjem....i
morgen er dr 18 huller på menuen - det er minimum 8 kilometer - pfuiih, det
bliver sgu ikke sjovt....som jeg har det lige nu....

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-10-04 20:38

Hmm....ja, det blev luksus, Limousine kød fra fritgående kvæg (Ågården nær
Bårse, pragtfuldt kød)..T-Bone steak (total stor med fine ærter dampet i
smør, kartofler, kogt og vendt i saften fra stegen *slurp*
Hertil en ishamrendekold Pepsi-Max, SÅ bliver det ikke bedre for mit
vedkommende, måske skulle der bare have været én at dele stegen med, den VAR
rigelig stor :)

Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Max, fordi jeg ikke må drikke almindelig Pepsi, min hof-drik :)

Fra : LLL

Dato : 10-10-04 07:56

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:41683e20$0$59405$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Hilsen Heidi
> http://chocolade.dk
>
> Max, fordi jeg ikke må drikke almindelig Pepsi, min hof-drik :)

Stegte ål med persillesovs.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-10-04 17:34

"LLL" skrev i en meddelelse

> Stegte ål med persillesovs.

Uhmmm, det er een af de rigtig gode.

Og så er der andesteg med sprødt skind, og fyldt med svesker og æbler.
Der er selvfølgelig også brunede kartofler, sovs af stegeskyen og
ribsgele.

Desserten er gammeldags æblekage af Belle Boskop-æbler, hjemmelavet rasp
og knuste makroner mellem lagene. Det hele dækket med flødeskum, pyntet
med nogle store klatter ribs-gele.

Passer godt til de næste to lørdage.

Ruth

Fra : Nette

Dato : 10-10-04 15:11

"Flemming Kold" skrev

> Hvad med i andre.

Det skulle have været hjemmelavet suppe, men orker ikke stå flere timer i
køkkenet i dag. Så i stedet bliver det til frikadeller og stuvet hvidkål.

Nette

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 10-10-04 19:18

Sat, 9 Oct 2004 20:43:40 +0200, skrev "Flemming Kold"
<fkoldFJAERNDETTE@mailOGDETTE.dk> i dk.kultur.mad+drikke:

>Hvad med i andre.

Canelloni-ruller med oksekød & spinat *mums*

--
mvh Gitte Sørensen

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Flemming Kold

Dato : 10-10-04 22:15

> Canelloni-ruller med oksekød & spinat *mums*

Venligst uddyb: "Canelloni-ruller" .... Tacho-pandekager?

F.Kold.

Fra : Ralph

Dato : 10-10-04 22:43

"Flemming Kold" <fkoldFJAERNDETTE@mailOGDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> Venligst uddyb: "Canelloni-ruller" .... Tacho-pandekager?

Canelloni-ruller er lasagneplader rullet til et rør - 2-3 cm i diameter,
10-15 cm lange, fyldes med hvad som helst, og i ovn, gerne med tomat eller
ostesovs over.
Ganske udmærket, men lidt besværligt - MIN holdning.

--
venligst
Ralph