Er den her god eller dårlig - 3 mobil LG U~
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 13:19

Min kone har set den på tilbud og vil måske købe den, men taget mine dårlige
erfaringer med 3 i mende så vil vi lige høre jeres erfaringer med denne
mobil! Hvis den er god, så kan det måske betale sig for hende at købe den,
få den oplåst og bare betale 3 i de 12 måneder.

Det bliver et total beløb på 2277 kr.

Så lad mig lige høre jeres gode / dårlige erfaringer med dennne mobil!

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 17:59

Tog ikke lige højde for de 99 kr. / måned Guld abonnement

Så total prisen på den mobil vil efter 12 måneder være 3465 kr.

Vil dog stadig gerne høre jeres erfaringer med den.

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Anders Jensen

Dato : 09-10-04 21:31

Jeg har haft LG 8120 i et par måneder, og er utrolig glad for den.....Det
eneste er batteri tiderne, den holder sjældent mere end omkring 2-3 døgn. Og
alle de problemer der er med 3. Ja hvad skal jeg sige. De samme problemer er
med andre selskaber. Jeg havde mange problemer med TDC inden jeg skiftede
fra dem.

og det med at låse den op......vil i ikke bruge 3nettet så...... for hvis
det er tilfældet.....så køb en anden telefon, for LG 8120 er nok mindre end
andre 3mobiler men det er ingen pusling.......Der er ikke nogen mening i at
købe en telefon der er beregnet til 3G og så ikke bruge den i 3G. det vil jo
ikke være muligt bruge mulighederne (3video se nyheder, osv.).

håber det kastede lidt lys over sagerne.....

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 14:01

Jo og tak for svaret. Har dog fået en lidt anden mening om fon'en efter at
indset den reelle pris! Så jeg glemmer den. Den er for dyr!

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-10-04 15:23

Thunder wrote:

> Jo og tak for svaret. Har dog fået en lidt anden mening om fon'en efter at
> indset den reelle pris! Så jeg glemmer den. Den er for dyr!

Hvorfor egentlig for dyr?
Prøv at se på indholdet af den pris du nævner!
Du kan ikke sige, at abonnementspriserne er noget du skal lægge ovenpå
telefonens pris. For der er rigtig rigtig meget andet med som du har
adgang til.

Du får faktisk adgang til rigtig mange serviceydelser. Og som jeg kan
forstå på 3's site, så er der ubegrænset forbrug af tjenesteydelserne i
guld-pakken.

I gamle dage var abonnement jo bare en fast pris, hvor man reelt ikke
fik noget for pengene (udover adgangen til nettet, hvilket jo også
koster).
Men nu om stunder får man reelt indhold for pengene IMO.

At indholdet i 3's ydelser ikke er noget som jeg har brug for (jeg har
brug for SMS og samtale...og snart MMS men jeg venter stadig på min
t530). Det er så en anden snak.
Men ideen med Guld-pakken mv. den kan jeg sagtens se.

Så jeg vil faktisk anbefale, at du genovervejer din måde at beregne
telefonens pris.

mvh

Carsten Riis

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 01:19

Hej Carsten, jo tak. Jeg har været 3 kunde og er det af meget gode grunde
ikke mere:( Så alle de fordele der er med oppevejer ikke det besvær som man
har når man får en regning for 1 måned på 1500 kr. for opkald til Norden
(telefonsvaren i sverige), mens man ligger og sover kl. 4 om morgenen.
Og besværet med at bevise det bagefter selvom 3 hele tiden har vidst at der
var en SW fejl i telefonerne.

Og jeg er ikke den eneste der har været ude for det!

Desuden virker deres service ikke optimalt over hele landet, så hvis du står
i Jylland eller Lolland eller Bornholm og forventer at kunne se fodbold kamp
på den så tro om igen. Hvis der overhovedet er forbindelse så går det
"spark, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, mål". Deres kundeservice sucks og det
tager en evighed at komme frem til dem.

Jo alle selskaber har en svær opstartsfase, men det undskylder ikke
uforskammethed overfor kunderne, lange ventider på ting de skal sende dig,
forkerte regninger som det tager en evighed at få ændret og så vil de slet
ikke sende en ny faktura ud til dig.
Glemmer dine oplysninger i systemet så du 7 gange skal have lavet dem om.
Sender defekte telefoner ud til dig. Ombytter de 2 originale 1050mAh, som
kommer med fra Motorola, til 2x 750mAh som bliver sendt ud til dig (Ukendt
hvilken grund, men gætter på at for at tjene flere penge). Det sidste har
jeg fået bekræftet af Motorola selv, alle A835/A920/A925 telefonerne har
fået 2x 1050mAh batterier med fra Motorola til 3. De batterier holder ca. 7
dage. De andre 750mAh holder 24 timer hvis du er heldig.

Og det er bare som erhvervs kunde, tænk så hvordan de behandler privat
kunder.

En af mine kollegaer fik en regning på 3000 kr. for at ringe til udlandet.
Telefonen havde ligget og ringet op af sig selv til sidste kaldte nummer,
jeg ved det lyder underligt men teleservice har fået over 1000 telefoner ind
til service af samme årsag.

Det var en SW fejl som ovelevede da telefonernes SW blev oversat fra svendsk
til dansk. Det har jeg fra 3 selv. Alligevel er den regning stadig ikke, her
6 måneder efter, blevet ordnet. Selvom der er sendt utallige klage til dem
såvel email som skriftligt så gider de ikke svare tilbage.
Og de skider totalt på at når man klager over en regning og sagen bliver
behandlet så har det opsættende virkning, de bliver bare ved med at sende
rykkere ud.

Jeg kan bestemt ikke sige god for 3.

Det er faktisk mærkeligt at den dansk afdeling får lov til at opføre sig på
den måde, Hutchinson som ejer hele selskabet har nemlig altid haft en
politik for god behandling af sine kunder.

Med venlig hilsen

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-04 22:01

Thunder wrote:

> [...]
> på den så tro om igen. Hvis der overhovedet er forbindelse så går det
> "spark, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, ryk, mål".

Så er man sgu også naiv, hvis man forventer/tror, at
bredbånds-mobiltelefoni kan laves i det ydre-Danmark.

> Deres kundeservice sucks og det
> tager en evighed at komme frem til dem.

Tja, det var der ved de andres teleselskaber også.

> [...]
> forkerte regninger som det tager en evighed at få ændret og så vil de slet
> ikke sende en ny faktura ud til dig.....

Tja, Telia havde de samme problemer

Men alligevel er de blevet store. Så store, at de endda går på "indkøb"
af andre teleselskaber.

mvh

Carsten Riis