Godt spisested i Odense C?
Fra : peet_dk

Dato : 09-10-04 12:05

Kan i anbefale et sted sted til en romantisk middag i Odense C? :) Kender
ikke noget til de forskellige spiseteder, og det ville være surt at ende et
sted hvor det ikke er godt...

--
peet_dk was here
http://www.peet.dk

Fra : Carina

Dato : 09-10-04 12:27

"peet_dk": ...
> Kan i anbefale et sted sted til en romantisk middag i Odense C? :)

Marie Louise er et godt sted.

Jeg ville også anbefale Al Dente, men kan se den er lukket. Der er kommet et
græsk spisested i stedet; Milos. Samme beliggenhed og samme ejer, og hvis
kvaliteten er den samme, er det lækkert.

http://www.marielouise.nu/

VH
Carina

Fra : Henrik H.

Dato : 09-10-04 13:21

"peet_dk" <no@spam.com> wrote in message
> Kan i anbefale et sted sted til en romantisk middag i Odense C? :)
> Kender ikke noget til de forskellige spiseteder, og det ville være
> surt at ende et sted hvor det ikke er godt...

Vi var inde og spise på Le Petite Cuisine for nogle uger siden
(www.lpc.dk). Rigtig lækker mad, og glimrende betjening. Noget af det
bedste jeg har prøvet i Odense.

Vh.

Henrik

Fra : Carina

Dato : 09-10-04 13:50

"Henrik H." <hhoffmarkFJERN_DETTE@hotmail.com> wrote in message

> Vi var inde og spise på Le Petite Cuisine for nogle uger siden
> (www.lpc.dk). Rigtig lækker mad, og glimrende betjening. Noget af det
> bedste jeg har prøvet i Odense.

Orv ja, den kan jeg godt tilslutte mig!

VH
Carina

Fra : Mark Beaumont

Dato : 09-10-04 16:24

peet_dk skrev:
> Kan i anbefale et sted sted til en romantisk middag i Odense C? :)
> Kender ikke noget til de forskellige spiseteder, og det ville være
> surt at ende et sted hvor det ikke er godt...

Jeg kan varmt anbefale Klitgaard, god mad, restauranten er lille og intim,
et godt sted til en romantisk middag.
www.restaurantklitgaard.dk

Du kunne også vælge Kvægtorvet (TV2) super lækker mad, hyggelig
restaurant, men ikke så intim som Klitgaard da restauranten er større.
www.kvaegtorvet.com

Hvis det knapt skal være så dyrt, kan V1 også anbefales.
www.vestergade1.dk

Vh Mark

Fra : Padmé Amidala

Dato : 10-10-04 10:41

Er Klitgaard ikke lukket?
Mener altså også at Marie Louise er lukket..

Til romantiske middage, kan jeg anbefale i Odense C:

Kvægtorvet
La Petite Cuisine
La Piazza
Under Lindetræet

VH
Padmé

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 09-10-04 17:05

peet_dk wrote:
> Kan i anbefale et sted sted til en romantisk middag i Odense C? :)
> Kender ikke noget til de forskellige spiseteder, og det ville være
> surt at ende et sted hvor det ikke er godt...

Italiano på Vesterbro 9 - god mad til god pris.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : Helle Petersen

Dato : 10-10-04 14:04

Et rigtig hyggeligt sted med god mad er Senseo.
Og I skal helt klart prøve deres is til dessert. Den er håndlavet på ægte
italiensk maner.
Et godt sted at få andbefalinger er desuden:
http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=155
Det dækker godt nok hele Fyn, men mange af anbefalingerne er fra selve
Odense

Helle