Syrlige franske kartofler
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 08-10-04 15:39

Jeg var på engelsk pub for nyligt og fik her serveret nogle absolut
geniale "crisps", med navnet "Mr. Perry" (angiveligt Irske).

Det storartede ved disse chips var, at de var særdeles eddike-syrlige,
men normalt-saltede og nu leder jeg med lys og lygte efter noget
tilsvarende.

Hvad har I af gode forslag til noget tilsvarende, der kan købes i Århus?

--
Steen Suder

Fra : Sybil

Dato : 08-10-04 16:18

De fleste supermarkeder har en variant der hedder "salt and vinegar", jeg
kan ikke huske hvem producenten er. Jeg ved ikke om de kan leve op til dem
du har smagt, men du kan jo prøve.

MK

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-10-04 10:02

Sybil wrote:
> De fleste supermarkeder har en variant der hedder "salt and vinegar", jeg
> kan ikke huske hvem producenten er. Jeg ved ikke om de kan leve op til dem
> du har smagt, men du kan jo prøve.

Dem kender jeg - i flere forskellige fabrikater.
Desværre er de nærmest søde ift. den type, jeg søger.

--
Steen Suder

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-10-04 16:31

On Fri, 08 Oct 2004 16:38:38 +0200, "Steen Suder, privat"
<sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> [...]
>tilsvarende.
>
>Hvad har I af gode forslag til noget tilsvarende, der kan købes i Århus?

Chips m. salt & vinegarsmag er ret udbredte og sælges af bl.a.
Estrella, Lays, Pringles m.fl. - så mon ikke de kan købes over hele
byen.

Lars

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-10-04 10:03

jubija@yahoo.dk wrote:
> On Fri, 08 Oct 2004 16:38:38 +0200, "Steen Suder, privat"
> <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

<KLIP>

> Chips m. salt & vinegarsmag er ret udbredte og sælges af bl.a.
> Estrella, Lays, Pringles m.fl. - så mon ikke de kan købes over hele
> byen.

Jeg kender dem, men deres syrlighed er på turistniveau

--
Steen Suder

Fra : Sebastian

Dato : 08-10-04 19:39

> [...]

> tilsvarende.
>
> Hvad har I af gode forslag til noget tilsvarende, der kan købes i Århus?
Du vil nok finde en "salt & vinegar" variant fra de danske producenter,
men de rækker en "salt & vinegar" crisp fra de britiske øer desværre kun
til sokkeholderne. De vil minde dig om dit besøg på det britiske pub som
du så straks vil opsøge igen.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-10-04 10:04

Sebastian wrote:
> [...]

> men de rækker en "salt & vinegar" crisp fra de britiske øer desværre kun
> til sokkeholderne. De vil minde dig om dit besøg på det britiske pub som

Lige præcis!

> du så straks vil opsøge igen.

Hmmm... OK ;-/

--
Steen Suder

Fra : Nette

Dato : 08-10-04 22:28

"Steen Suder, privat" skrev

> Hvad har I af gode forslag til noget tilsvarende, der kan købes i Århus?

Vi havde heldet med os på Bazaren for et par år siden. Men hvis du går ind
www.foodfromhome.dk , kan du bestille via ham.

Nette

Fra : Tine

Dato : 09-10-04 17:45

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsvarende.
>
> Hvad har I af gode forslag til noget tilsvarende, der kan købes i Århus?

Du kan købe salt & vinegar-chips hos den engelske købmand, der suser rundt i
sin van. www.foodfromhome.dk
Hilsen
Tine

Fra : Karina[6600]

Dato : 10-10-04 11:58

> Du kan købe salt & vinegar-chips hos den engelske købmand, der suser rundt
> sin van. www.foodfromhome.dk
> Hilsen
> Tine

Walkers salt 'n vinegar chips, holder de? jeg mener er det de "rigtige"
engelske... ?

Mvh

Karina

Fra : Padmé Amidala

Dato : 10-10-04 19:28

On Sun, 10 Oct 2004 12:58:03 +0200, Karina[6600] wrote:

> Walkers salt 'n vinegar chips, holder de? jeg mener er det de "rigtige"
> engelske... ?
>
> Mvh
>
> Karina

Jep, de holder!

Mvh
Padmé

Fra : Karina[6600]

Dato : 11-10-04 21:33

> Jep, de holder!
>
> Mvh
> Padmé

Okay Sarjt... men hvor meget er der i en pose til 5 kr?