LOL
Fra : Towli

Dato : 07-10-04 17:22

Fra : Gevaldi

Dato : 07-10-04 17:45

Towli skriblede:
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25483

Man kan da roligt sige:
*De slås om kunderne*

--
/Gevaldi

Fra : René Jacobsen

Dato : 07-10-04 21:02

Gevaldi wrote:
> Man kan da roligt sige:
> *De slås om kunderne*

Sikke et cirkus ;)

Hvis man ikke får det internet man er blevet lovet, kan man jo altid
glæde sig over, at man får god underholdning for pengene i stedet. En
hel måneds underholdning for 49 kr det er da heller ikke dårligt ;)

René

Fra : Stine

Dato : 07-10-04 22:06

"Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote in message
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25483

Nu må jeg så som indblandet i sagen kommentere, at det ikke er specielt
underholdende med besøg af "tæskehold" på kontoret - ej heller hærværk og
forsøg på afbrænding på ens bil på ens privatadresse. Tanken om at der
lusker den form for folk rundt i haven om natten er ikke specielt hyggelig.

At computerworld ligesom har valgt at udelade den del af historien og i
stedet synes det er så synd for Kim Nielsen kan jo ikke komme bag på nogen.

I øvrigt har vi ikke anklaget nogen for noget som helst. Vi har overdraget
sagen til politiet, hvorefter *politiet* har valgt at sigte Kim og Connie
Nielsen.

/Stine

Fra : René Jacobsen

Dato : 07-10-04 23:31

Stine wrote:
> [...]
> sagen til politiet, hvorefter *politiet* har valgt at sigte Kim og Connie

Hændelserne i beretter om er skam alvorlige nok, det er der ingen tvivl om.

Men det er nu mere det faktum at i hver især offenligt forsøger at, så
om sige, "lufte hinandens beskidte undertøj".

En moderne gang "kongens nye klæder", kunne man måske kalde det.

René

Fra : Stine

Dato : 08-10-04 08:35

"René Jacobsen" <r1@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> om sige, "lufte hinandens beskidte undertøj".
>
> En moderne gang "kongens nye klæder", kunne man måske kalde det.

Nu har vi jo så forsøgt at holde kæft hele vejen - ikke at kommentere alle
Kims besynderlige udtalelser, men eftersom der nu er rejst sigtelse er det
måske på sin plads at sætte tingene i dette rette perspektiv. Det har ved
gud ikke været vores ønske at smide denne form for historier ud til
offentligheden. Det er bare begrænset hvor længe man kan lade stå til, mens
cw trykker den ene historie efter den anden uden på noget som helst
tidspunkt at tage skyklapperne af og overveje om det de skriver rent faktisk
er bare i nærheden af sandheden.

/Stine.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 08-10-04 09:30

"Stine" <stine@darmer.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har svært ved at gøre dette kort, så har du ikke interesse heri, vil jeg
anbefale at du straks springer videre.

--

Hej Stine

Som også indblandet, synes jeg ikke at dit indlæg skal stå alene.

Jeg havde nu foretrukket, IKKE at indblande offentligheden i det passerede,
men Broadcom havde jo travlt med at bringe nyheden, på såvel Broadcom.dk,
som ejer halvpart i Broadcom Bolignet ApS, samt på forsiden af sidstnævnte.

Dette afstedkom således en artikel på Computerworld.

Da I ønsker offentlighed ved selv at skrive, kombineret med de typiske
"Ingen bemærkninger" til pressen, undgår I jo smart nok, enhver form for
journalistisk baggrundsundersøgelse, samt udtalelser fra modparten. Sådanne
undersøgelser er benyttet af Computerworld, hvorfor nogle af mine
udtalelser, som jeg tolker det, ikke er blevet bragt, eksempelvis fordi en
advokat har nægtet at udtale sig til pressen, som det har været tilfældet
med det misligholdte gældsbrev til boet af Kabelnettet.

> Nu må jeg så som indblandet i sagen kommentere, at det ikke er specielt
> underholdende med besøg af "tæskehold" på kontoret

På kontoret ophold sig før din opringning kun personale, ledelse og
ejerkreds.

Da du skubbede voldsomt til en af ejerne, medførte det en større verbal
udfoldelse mellem flere af de tilstedeværende.

Som følge af, at du tidligere har truet og fremført omkring dine
undersøgelser i det danske rocker miljø, blev der ikke taget nogle chancer,
da du over mobiltelefonen ringede efter assistance.

Det var ikke til at vide om du havde tilkaldt 1 eller 10 håndlangere og hvad
det kunne ende med, hvorfor der ikke blev taget nogle ricisi. Således
kontaktede Connie politiet og bad om assistance.

Til alt held nåede politiet først frem og kunne neddæmpe din tilkaldte og
ophidsede mandsperson, straks ved hans ankomst.

> - ej heller hærværk og forsøg på afbrænding på ens bil på ens
> privatadresse. Tanken om
> at der lusker den form for folk rundt i haven om natten er ikke specielt
> hyggelig.

Dette er nyt og blev ikke fremlagt i den sigtelse jeg blev gjort bekendt
med, men vil i givet fald også blive mødt med påberåbelse vores uskyld og
afstandtagen

> At computerworld ligesom har valgt at udelade den del af historien

Computerworld bringer ikke alt, ej heller hvad jeg har frembragt.

> og i stedet synes det er så synd for Kim Nielsen kan jo ikke komme bag på
> nogen.

Jeg synes da nok jeg til tider har fået hård medfart, men sådan er det jo.

> I øvrigt har vi ikke anklaget nogen for noget som helst. Vi har overdraget
> sagen til politiet, hvorefter *politiet* har valgt at sigte Kim og Connie
> Nielsen.

At overdrage en sag til politiet, er vel også en eller anden form for
anklage. Politiet blev af advokaten bedt om at bringe nogle formalia i orden
og så fortsættes derfra.

--

Som det er dig bekendt, var årsagen til fremmødet at der som tidligere, igen
i denne uge, blev overført et større beløb, denne gang godt kr. 500.000 ikke

Da der ikke svares på mine skriftlige henvendelser, telefonen er blevet lagt
på ved opringninger, blev der så tale om et uanmeldt besøg af en del af
ejerkredsen i det familiejede KNDK ApS, et besøg som havde til formål at få
afdækket nogle spørgsmål i god ro og orden.

/Kim Nielsen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 08-10-04 11:02

"Kim Nielsen" <kim.j.nielsen.fjernesvedmail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Stine" <stine@darmer.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg har svært ved at gøre dette kort, så har du ikke interesse heri, vil
> jeg anbefale at du straks springer videre.

Kunne I ikke begge finde en anden "sandkasse" til jeres barnlige slagsmål,
som hører til nede på børnehave-niveau.
Det er ynkeligt at se to virksomheder deltage i den slags i et offentligt
forum. I fremstår begge særdeles uprofessionelle.

FUT er sat til dk.snak.mudderkastning som er en mere velvalgt "sandkasse"
til jeres barnlige pjat.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-10-04 12:07

"Kim Nielsen" <kim.j.nielsen.fjernesvedmail@mail.dk> wrote in message

SNIP en masse tudekiks

Ja der kan man da se et firma man ikke skal handle med, Kim Nielsen, suk..

/F