Opsætning af E-mail på Nokia 6230
Fra : Funnyboy

Dato : 06-10-04 17:58

Hej

Er der nogen herinde der kan finde ud af at opsætte en nokia 6230 så man kan
hente sine e-mail på den.....Nu har jeg siddet og prøvet flere gange men det
virker stadig ikke. ØVØV.

Preben

Fra : Peter Kragh

Dato : 06-10-04 19:19

Funnyboy wrote:
> Er der nogen herinde der kan finde ud af at opsætte en nokia 6230 så man kan
> hente sine e-mail på den.....Nu har jeg siddet og prøvet flere gange men det
> virker stadig ikke. ØVØV.

Preben, prøv at se denne diskution: http://tinyurl.com/5dl7e

/Peter

Fra : Karsten

Dato : 06-10-04 20:47

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> hente sine e-mail på den.....Nu har jeg siddet og prøvet flere gange men

Hej

Nu ved jeg ikke hvilket selskab du at abonnement hos, men dette virker på
TDC og Telmore:

De indstillinger der tilsendes fra TDC fungerer ikke. Det hele skal sættes
op manuelt.

Slet alle GPRS instillinger med
*#335738#

Opsætning af E-mail til 6230

1) Tryk på Beskeder og derefter beskedindstillinger
2) Tryk på rediger aktive E-mail instillinger.
3) Tryk på postkassenavn og indtast derefter det navn du vil give dine
e-mail indstillinger.
4) Tryk på e-mail adresse og indtast din e-mail adresse
5) Tryk på navn og indtast det navn du vil have stående når du sender en
e-mail
6) Tryk på Server(SMTP) til udgående mails og indtast smtp.mail.dk
7) Tryk på Type af server til indgående mails og vælg enten POP3 eller Imap
8) Tryk på server til indgående e-mails og indtast navnet på din indgående
postserver (Denne får du fra din internet udbyder)
9) Tryk på Pop3-brugernavn og indtast dit brugernavn til din e-mail adresse
10) Tryk på POP3-adgangskode og indtast adgangskoden til din e-mail adresse
11) Tryk på Andre indstillinger
12) Vælg Brug SMTP godkendelse og sikr dig at den står til nej
13) Du skal sikre dig at der ikke står noget i SMTP-brugernavn og
SMTP-adgangskode
14) Tryk på Port il indgående e-mails og tast 25
15) Tryk på port til udgående e-mails og tast 110
16) Tryk på Sikkert login og sæt den til Nej
17) Tryk på smtp-forbindelsesindstillinger
18) Tryk på Databærer og vælg GPRS
19) Tryk på indstillinger for Bærer
20) Tryk på GPRS-adgangspunkt og skriv internet
21) Tryk tilbage 2 gange
22) Tryk på POP3-forbindelsesindstillinger
23) Tryk på Databærer og vælg GPRS
24) Tryk på indstillinger for Bærer
25) Tryk på GPRS-adgangspunkt og skriv internet
26) Tryk tilbage indtil at du er helt ude af opsætningen og din e-mail