motorola og sms hukommelse mangel
Fra : steffen martin

Dato : 06-10-04 10:05

Kære gruppe,

I bestræbelserne på at finde en ny mobiltlf. har jeg fundet en motorola V500
der passer til min pengepung og temparament.
Men.... Desværre kan den kun holde på 20 sms'er og jeg ville gerne kunne
gemme fra 40 og op efter [kærestens søde sms'er er værd at gemme].
I Orange butikken [hvor jeg er kunde] fortæller de mig at der muligvis
kommer et simkort fra dem der kan lagre flere end 20 sms. men at der ikke er
noget konkret endnu.
Mit spørgsmål er så, er der nogen udbydere I kender der tilbyder et simkort
med plads til mere?
Og har i evt. andre alternativer til min søgning efter en ny tlf?

mvh
Steffen

--
..:metropolis:.