Gmail invitationer
Fra : lsjdf,jdsfkjdfjkjdfk~

Dato : 05-10-04 20:54

Hej
Jeg har sådan en gmail konto , hvornår får man invitiationer som man kan
give til andre ?

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 05-10-04 22:36

Den 05 okt 2004 mumlede lsjdf,jdsfkjdfjkjdfkjdkjfkdj noget i denne
stil:

> Hej
> Jeg har sådan en gmail konto , hvornår får man invitiationer som
> man kan give til andre ?

Væbner dig med tålmodighed til Google vælger at give dig dem.
Pludselig dumper der 5-6 stykker ind i din mailbox. Du kan intet gøre
for at fremskønne det.

--
Palle Jensen

Fra : .Kody

Dato : 06-10-04 08:31

"Palle Hans Jensen" <palle.jensen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Væbner dig med tålmodighed til Google vælger at give dig dem.
> Pludselig dumper der 5-6 stykker ind i din mailbox. Du kan intet gøre

Har lige købt en på Ebay, der er ret billige jeg fik en til 0,5£

..Kody

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-10-04 22:38

Den 06 okt 2004 mumlede .Kody noget i denne stil:

> Har lige købt en på Ebay, der er ret billige jeg fik en til 0,5£

Du kunne have fået én gratis af mig

Jeg har atter en håndfuld hvis nogle skulle være interesseret.

--
Palle Jensen

Fra : ozzie

Dato : 07-10-04 22:52

Palle Hans Jensen wrote:
> Den 06 okt 2004 mumlede .Kody noget i denne stil:

> Du kunne have fået én gratis af mig
>
> Jeg har atter en håndfuld hvis nogle skulle være interesseret.

Hej.
Jeg vil da frygetelig gerne have een
På forhånd tak.
m.v.h.
Erling
--
brug "orange" i stedet for "blue" i min mailadresse

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-10-04 22:57

Den 07 okt 2004 mumlede ozzie noget i denne stil:

> Hej.
> Jeg vil da frygetelig gerne have een
> På forhånd tak.

Reply på E-mail, så jeg er sikker på adressen (Og ikke spilder
invites), så skal du nok få en

--
Palle Jensen

Fra : Jan Tuxen

Dato : 08-10-04 20:42

On 07 Oct 2004 21:57:09 GMT, Palle Hans Jensen
<palle.jensen@tiscali.dk> wrote:

>Reply på E-mail, så jeg er sikker på adressen (Og ikke spilder
>invites), så skal du nok få en

Jeg benyttede lejligheden til at skrive til Palle. Få minutter efter
sendte Palle en invitation, og nu er jeg den (forhåbentligt) lykkelige
ejer af en Gmail konto.

Tak, Palle.

--
Jan Tuxen
Nej til spam. Fjern postnummeret i min e-mail