Billigst med 56k ?
Fra : Olesen

Dato : 05-10-04 17:29

TDC fastnetkunde mangler 56K internetudbyder.
Hvilken er billigst, når der kun skal betales
for de minutter man er på, uden abonnement ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-04 18:35

http://www.teleprisguide.dk/abonnement_liste.asp?typ=3
--
Knud

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 05-10-04 18:44

Olesen, du skrev:

> TDC fastnetkunde mangler 56K internetudbyder.
> Hvilken er billigst, når der kun skal betales
> for de minutter man er på, uden abonnement ?

Jeg har brugt get2net som backup forbindelse i mange år, og har været
godt tilfreds, ved ikke om den er billigst.

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_get2net&t2page=privat_internet_get2net

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-10-04 10:18

Henrik K Hansen skrev:

>Jeg har brugt get2net som backup forbindelse i mange år, og har været
>godt tilfreds, ved ikke om den er billigst.

Er takstforskellen i dag ikke så ringe at det er ligegyldigt?

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-04 09:41

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> Er takstforskellen i dag ikke så ringe at det er ligegyldigt?

tjaa, men man for vist også 100 kroner for at tilmelde sig get2net for
tiden.