Sprut-priser i Tyrkiet?
Fra : Morten

Dato : 05-10-04 15:09

Hej

Nogen der ved hvordan sprut-priserne i Tyrkiet er, i forhold til Danmark?
(for at finde ud af om det kan betale sig at tage med hjemme fra)

/Morten

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-10-04 21:43

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved hvordan sprut-priserne i Tyrkiet er, i forhold til Danmark?
> (for at finde ud af om det kan betale sig at tage med hjemme fra)

Prøv selv at søge via Google, her fandt jeg en liste over dem alle, fordi en
spurgte om Italiens priser
http://www.fruitecom.it/asp/show.asp?l=ENG&s=29

Fra : Karsten

Dato : 06-10-04 07:38

> [...]
>
> Nogen der ved hvordan sprut-priserne i Tyrkiet er, i forhold til Danmark?
> (for at finde ud af om det kan betale sig at tage med hjemme fra)

Hej Morten

Du behøves ikke at tage sprutten med hjemmefra. Kun lidt til flyveturen :)

Du kan få slave-sprut til meget billige penge dernede. Hvis du køber
mærkevarerne vil jeg tro at det er en anelse billigere dernede i forhold til
DK.

Mvh. Karsten