Billigt til Amsterdam ?
Fra : Casper

Dato : 04-10-04 20:41

Hej...

Er der nogen som har et bud på hvad der er billigst når man skal til
Amsterdam ?

Er det med bus/tog/bil/fly ??? Det er nok en mandag/tirsdag vi (2 voksne)
skal afsted og hjem torsdag/fredag om 3-4 uger... bliver nok i uge 44...

Lad mig høre hvad I har af erfaringer ? Jeg har sted at bo.

Mvh. Casper

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 05-10-04 06:34

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> Er der nogen som har et bud på hvad der er billigst når man skal til
> Amsterdam ?

Når jeg skal ned til min Farmor tar' jeg helst flyveren. Sidst kom jeg af
med omkring 800 for en retur. Lidt billigere end at køre tror jeg... I hvert
fald er der sparet tid og toget kører direkte ind til Centraalstation hvor
bussen kører videre ud til Oost, så det er nemt og hurtigt.

Tog har jeg altid oplevet som meget dyrt, bil for langsomt! nu er det jo
svært at sige hvor meget det vil koste for dig da det kommer an på hvor i
landet du bor', hvor langt din bil kører på literen om det er diesel eller
benzin osv. men du kan selv regne... Der er små 600 kn. fra grænsen ved
Padborg til Amsterdam... 600 divideret med hvad din bil kører på literen
gange med den aktuelle pris på benzin/disel så har du for den ene vej,
ganget med 2 har du for begge veje. Jeg synes så det er en udlempe at skulle
bøvle med parkeringen der nede når der er tram, busser osv. til at komme
rundt med. Meget nemmere, hurtigere OG billigere!

Med afrejse Mandag og hjemrejse Torsdag i uge 44 bliver prisen for 2 voksne
i alt (i følge www.flybillet.dk ):

Fra Kastrup: 2476
Fra Billund: 2908

God fornøjelse

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Casper

Dato : 05-10-04 13:24

Tak for info'en...

Men vil lige høre - er der nogen som har erfaringer med Eurolines ? De kan
gøre det for 802,- med åben retur!...