dual- kort
Fra : Sørensen

Dato : 04-10-04 14:47

Er der selskaber der tilbyder to kort til samme nummer ?. (Jeg har ikke ret
meget forbrug).

vh.
Sørensen

Fra : Allan

Dato : 04-10-04 15:35

Hej
Mener at TDC har denne ydelse

Allan

Fra : Mark Beaumont

Dato : 04-10-04 16:37

Sørensen skrev:
> Er der selskaber der tilbyder to kort til samme nummer ?.

http://sonofon.dk/privat/produkter/mobil/tillaegsprodukter/sonoduo/index.shtml

Vh Mark

Fra : Fischer

Dato : 04-10-04 17:14

> Er der selskaber der tilbyder to kort til samme nummer ?.

Det er der ingen der gør! Samme nummer kan ikke bruges samtidig af 2
forskellige telefoner på samme net.

Men både TDC og Sonofon har en løsning der prøver at give en illusion af
dette.
Det er reelt set 2 kort med to forskellige numre, hvor der er gratis
viderestilling mellem hovednummer og binummer. Hvis opkaldet ikke kan
modtages på hovedkortet kan det så gratis stilles videre til bikortet.

Men til SMS er det ikke brugbart. Da de danske operatører ikke understøtter
videresendelse af SMS, er det kun hovedkortet der kan modtage SMS til
nummeret.

*Fischer

Fra : Webasto

Dato : 13-10-04 21:23

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
understøtter
> videresendelse af SMS, er det kun hovedkortet der kan modtage SMS til

Hva' dælen?

Er sonofon stoppet med at kræve 70 øre i minuttet for viderestillingen ?
TDC var godt nok gratis men ikke sonofon.

Robert