2 billetter til Egypten til overs (14.10-2~
Fra : Laske

Dato : 04-10-04 11:31

Egypten - Sham el Sheikh, 2 billetter, grundet manglende visum til min
iranske kæreste sælges en uge ferie (14.10 - 21.10), Atlantis, Mexicana
lejlig, 2V, uden pension, 3stjerner, priside 4000

ring til Jesper på 28803607

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-10-04 18:49

Laske wrote:

> Egypten - Sham el Sheikh, 2 billetter, grundet manglende visum til min

Forsøg venligst at sætte dig ind i reglerne for gupper du sender til,
inden du gør det.

Grupper der hedder dk.marked.xxx.yy kan du sælge i.
Grupper der ikke hedder noget med marked kan du ikke. Utroligt system,
ikke sandt..!

Lær reglerne, eller brug din tid på noget andet end nyhedsgrupper.
Du kan lære her: www.usenet.dk

Du har sendt indlæg før, så jeg troede du kendte ovennævnte.

Mvh. Jørgen

Fra : Dorthe

Dato : 13-10-04 18:56

> [...]
> ikke sandt..!
>
> Lær reglerne, eller brug din tid på noget andet end nyhedsgrupper.

Slap dog af og henvis til den rigtige gruppe i stedet for at kaste op i
hovedet på alle...
prøv dk.marked.privat - jeg har ikke lige undersøgt, om der findes en
speciel for rejser, man skal jo passe på herinde, ellers....
/Dorthe

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 13-10-04 20:01

On 13/10/04 19:55, in article 0Zdbd.1543$Fl7.183@news.get2net.dk, "Dorthe"
<nyhedsgruppemailaben@familienbaadsgaard.dk> wrote:

> Slap dog af og henvis til den rigtige gruppe i stedet for at kaste op i
> hovedet på alle...

Fuldstændig enig, noget andet er at der selvfølgelig er undtagelser der
bekræfter regelen, og det mener jeg helt klart dette er, hvis nogle her
kunne bruge biletterne ville det have været fint.
En klage ville ikke være kommet langt her, da det så vidt jeg kan se er
første og forhåbentligt sidste gang at de havner i denne brandærgelige
sitation.
Måske er det et spørgsmål om at Jørgen ikke ved hvad netETIKkette kommer af.
--
Venlig Hilsen
Kevin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-10-04 20:10

Kevin Vilhelmsen wrote:

> Måske er det et spørgsmål om at Jørgen ikke ved hvad netETIKkette kommer af.

Vil du uddybe det.?

Man kunne evt. se gennem øjnene med det hvis salget skyldtes noget
vigtigt, og der var få timer til afrejsen.

Du er iøvrigt noget sent ude, Dorte.

Mvh. Jørgen

Fra : Dorthe

Dato : 13-10-04 20:20

> Du er iøvrigt noget sent ude, Dorte.

Det tager jeg ikke så tungt - mit budskab var mest til dig, så der var ingen
tidsfrist...
Se gennem øjnene... Den var go' - måske skulle jeg skælde ud og sende
dig til dk.snak.vittigheder...

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-10-04 18:40

Dorthe wrote:

> [...]
> tidsfrist...
> Se gennem øjnene... Den var go' - måske skulle jeg skælde ud og sende

Beklager. Forkert vending.!

Jeg skrev fordi jeg tænkte at du måske ikke havde opdaget at det
oprindelige indlæg er skrevet for 10 dag siden.
Vi var tæt på 14/10 igår. Så kan jeg da leve med kommentaren.

Men hvis der er almindelig ligegyldighed overfor regler/retnigslinier du
udviser, kan jeg ikke acceptere det.

Vi er jo ikke alle ens. Så en vis tolerance må accepteres.
- At du er ligeglad med at der findes retningslinier for grupperne kan
jeg ikke acceptere.
Salg foregår kun i grupper der hedder dk..marked.xxx.yyy

Så du må forsøge at lære at tage imod kritik.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 13-10-04 22:03

On 13/10/04 21:10, in article R3fbd.2148$Ms6.2078@news.get2net.dk, "Jørgen
Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote:

> Vil du uddybe det.?
Mener egentlig at mit indlæg forklarer det fint nok, det er jo sådan som jeg
ser det en nødsituation, og det er ikke et forsøg på at sælge rejser
generelt. Og igen; jeg mener det ville være fint hvis de havde/har fået dem
solgt.
Etik er noget vi bruger for at tage hensyn til hinanden og til at træffe
så gunstige valg som muligt for som mange som muligt.

Og så er der lige din nedladende måde at skrive på:

"Lær reglerne, eller brug din tid på noget andet end nyhedsgrupper."

> Man kunne evt. se gennem øjnene med det hvis salget skyldtes noget
> vigtigt, og der var få timer til afrejsen.
Få timer til afrejen er jo ikke nok til at få lavet billetterne om, men det
var heller ikke din oprindelige anke hvar det?

> Du er iøvrigt noget sent ude, Dorte.
Sent i forhold til hvad?