mangler indlæg i news.tele.dk
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 04-10-04 10:40

Jeg oplever ofte, at der er indlæg i trådene, som jeg ikke kan se via
news.tele.dk/outlook express. Jeg ser kun svarene på disse indlæg.

Når jeg senere tjekker på mit arbejde via OE eller google groups, finder jeg
nemt de indlæg, som ikke optræder på hjemmedatamaten.

Jeg har været inde og ændre på opsætningen (funktioner/vedligeholdelse/slet
indlæg efter 30 dage), så det er ikke dér. Jeg har en lumsk mistanke til
news.tele.dk

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 04-10-04 11:08

On Mon, 4 Oct 2004 11:39:56 +0200, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

> [...]
>indlæg efter 30 dage), så det er ikke dér. Jeg har en lumsk mistanke til

Jeg ville nu mistænke outlook, nulstil alle grupper i denne.
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 04-10-04 12:47

Nicolai L. Petersen wrote:

> Jeg ville nu mistænke outlook, nulstil alle grupper i denne.

Hvordan?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]