efterlysning af gamle venner
Fra : Lilian Andersen

Dato : 03-10-04 13:05

hej.
Jeg kunne tænke mig at der var en side i nyhedsgrubben,hvor man kan
søge efter gamle venner,kan dette ikke lade sig gøre, der er måske
nogen der kan fortælle mig hvor man ellers kan søge, selvom man ikke
har så mange oplysninger om vedkommende.
hilsen lilian andersen
lafa@post.tele.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 03-10-04 16:13

Lilian Andersen skrev:

> Jeg kunne tænke mig at der var en side i nyhedsgrubben,hvor man kan
> søge efter gamle venner,

Der findes ikke en gruppe, der lige passer ...

Du kunne prøve her: http://venner.jubii.dk/

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : RF 900

Dato : 04-10-04 06:42

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes ikke en gruppe, der lige passer ...

> Du kunne prøve her: http://venner.jubii.dk/
>
> --
> Venlig hilsen
> Svend Erik

www.gamle-venner.dk

---

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 04-10-04 18:23

RF 900 skrev:

> www.gamle-venner.dk

Du er godt nok af få ord. Men dit link er da udmærket. Tak for
det

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : RF 900

Dato : 05-10-04 06:53

> Du er godt nok af få ord. Men dit link er da udmærket. Tak for
> det
>
> --
> Venlig hilsen
> Svend Erik