Re: Newsudbyder
Fra : per

Dato : 02-10-04 14:52

Fra : Søren Larsen

Dato : 04-10-04 17:50

"per" <perjak@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:Sny7d.36657$424.12207@fe33.usenetserver.com...
> http://www.usenetserver.com/index.php

Er der nogen der ved hvad DL hastigheden er på denne server

Sidder med en 4 Mbit, kan den udnyttes

MVH

Søren

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 06-10-04 12:37

> Er der nogen der ved hvad DL hastigheden er på denne server
>
> Sidder med en 4 Mbit, kan den udnyttes

Ja.

Fra : Søren Larsen

Dato : 06-10-04 15:06

"Thomas Hedberg" <thomas@my-email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

Både og, tog sådan en 3 dages, for at prøve, den kan "kun" komme op på ca 3
Mbit

Hmm

Søren

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 07-10-04 13:54

> Både og, tog sådan en 3 dages, for at prøve, den kan "kun" komme op på ca
3
> Mbit

Fair nok. Det svinger åbenbart.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 07-10-04 14:49

"Søren Larsen" <bongo@xxxhas.dk> wrote in

> Både og, tog sådan en 3 dages, for at prøve, den kan "kun" komme op på
> ca 3 Mbit

Så kan du prøve en blockaccount hos http://www.octanews.com

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-10-04 23:10

"Søren Larsen" <bongo@xxxhas.dk> wrote in message
> Både og, tog sådan en 3 dages, for at prøve, den kan "kun" komme op på ca
> 3
> Mbit

Mon ikke det er udlandsforbindelserne der gør det?

Fx prøvede jeg testen på giganews hjemmeside... hvor en KMD pc.... ca. 3Mbit
fra serveren i USA,, og 14Mbit fra serveren et sted i europa