Spampal reservedele og hjælp søges
Fra : Henning Lund

Dato : 30-09-04 21:16

Efter der gik banan i min Spampal har jeg fjernet den og installeret
ver. 1581 på ny. Jeg er så kommet i den pokkers situation at jeg ikke
kan få notify plugin til at køre som jeg gerne vil have den til. Jeg vil
kun have den til at meddele at der er kommet ny mail, spammail _skal_
den ikke fortælle mig om. Er der nogen her i gruppen som har rettelsen
til teksten i notify liggende?
Jeg har prøvet at rette i teksten. men den plaprer stadig op om
spammails, jeg kan bare ikke huske hvordan jeg gjorde sidst jeg rodede
med den, og jeg fatter ikke helt readme teksten.
Samtidig vil jeg gerne om der var en som gad sende det plugin som hedder
Good words da jeg ikke kan hente den fra Spampals side.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk